کد خبر: 42686
A

پیشنهاد نماینده عضو پایداری برای ژنرال شدن زنگنه

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیژن زنگنه مهمان خانه ملتی‎ها بود تا پاسخگوی سوال نفتی کریمی قدوسی باشد.

پیشنهاد نماینده عضو پایداری برای ژنرال شدن زنگنه

به گزارش دیده بان ایران، در این جلسه جواد کریمی قدوسی خطاب به وزیر نفت گفت برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت مقدمه تسلط فامیل‌های ثروت، قدرت و باشگاه نفتی در بخش خصوصی خواهد شد.

وی ادامه داد: با اینکه گفته می‌شود ورود به باشگاه نفت و نیرو آسان است، اما آیین‌نامه جذب و گزینش این باشگاه بسیار بسته است. سه نفر باید عضویت نفر جدید را تایید کنند و این کار را نمی‌کنند مگر از وی تعهد گرفته شود و این کار یعنی همان عهد و پیمان انگلیسی.

کریمی قدوسی از سفر خود به خوزستان تعریف کرد و گفت: چند روز پیش اهواز بودم همین استانی که ذخیره‌گاه این نفت است؛ امروز چه شرایطی دارد؟ در حالی که در کنارشان چاه‌های عظیم نفت و میدان‌های بزرگ انرژی دارند. من پیشنهاد دارم. آقای زنگنه اگر به جای وقت گذاری روی باشگاه نفت و نیرو که خودشان می‌گویند ۲۰۰ نفر هستیم بر اساس قوانین تلاش می‌کرد ۲۰۰ شرکت با عضویت ۴۰ میلیون ایرانی تشکیل دهد و تلاشش بر روی هدایت نقدینگی مردم می‌گذاشت امروز به‌معنای واقعی کلمه می‌شد ژنرال زنگنه.

وزیر نفت هم با اشاره به سوال کریمی قدوسی درباره باشگاه نفت و نیرو گفت: ایشان در متن دو سوال به اثر گذاری کانون‌های ثروت و قدرت بر تصمیمات نفت و نقش لابی مخفی نفت و پتروشیمی اشاره کرده و گفته چه آقازاده‌هایی در آن تاثیر دارند و به من می‌گویند شما با هدایت کلوپ سری مانع از تصمیم‌های درست شده‌اید. آیا منظور ایشان این است که این کلوپ سری با هدایت من کاری علیه امنیت ملی می‌کند؟/ خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر