کد خبر: 42861
A

معاون روحانی رفتنش به وزارت نفت را تکذیب کرد

سورنا ستاری احتمال رفتنش به وزارت نفت را رد کرد. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور شایعه رفتنش به وزارت نفت را تکذیب کرد.

معاون روحانی رفتنش به وزارت نفت را تکذیب کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سورنا ستاری در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره احتمال رفتن وی به وزارت نفت، این موضوع را رد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: تلاش شرکت های دانش بنیان در حوزه هوانوردی پیشینه ای در زمان جنگ دارد و بعد از آن تحریم هایی که اتفاق افتاد. ولی خوشحالم که شرکت ها در حال بزرگ شدن هستند و با استانداردهای هوانوردی حوزه سیویل هم آشنا می شوند. قطعا این شرکت ها باید بتوانند تأییدیه های حوزه سیویل را هم بگیرند که در این زمینه سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از جایگاه مهمی برخوردارند.

وی تفاهم نامه امضا شده امروز میان شرکت فرودگاه ها و معاونت علمی فناوری را اقدام مناسبی خواند و خواستار ادامه این همکاری ها شد و گفت: ادامه این اقدامات میتواند اشتغال زیادی را در حوزه های تک در کشور ایجاد کند. حوزه هوانوردی همواره لبه دانش بوده است و اینجاست که می توانیم سرریز تکنولوژی را شاهد باشیم.

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، برای این معاونت بسیار مهم است که این فعالیت ها در زمینه تکنولوژی هوانوردی سیویل را به مقاصد درستی هدایت کند./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر