کد خبر: 42864
A

واکنش مولاوردی به قتل دو کودک در گلستان و مشهد

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در واکنش به قتل «محمدحسین» در مشهد، گفت: «تکرار این فجایع و این درجه از خشونت و قساوت و بی‌رحمی غیر قابل باور و تحمل بوده و یک مورد آن هم زیاد است».

واکنش مولاوردی به قتل دو کودک در گلستان و مشهد

به گزارش دیده بان ایران،  شهین‌دخت مولاوردی در واکنش به قتل فجیع «محمدحسین» کودک 10 ساله در مشهد و هم‌چنین «سلاله» کودک 5 ساله در روستای گری شهرستان آق‌قلای استان گلستان با انتشار یادداشتی در صفحه منسوب به خود در اینستاگرام، نوشت: با شنیدن خبر قتل فجیع دو کودک معصوم، بار دیگر قلب انسان مالامال از درد و اندوه وصف ناشدنی می‌شود.

سلاله 5 ساله در روستای گری شهرستان آق‌قلای استان گلستان به دست مردی که سابقه شرارت داشته ربوده شده و سپس به قتل می‌رسد؛ در همان روز در مشهد جسد پسر بچه 10 ساله‌ای که او هم ربوده شده و با ۲۱ ضربه چاقو به قتل رسیده کشف می‌شود. هر چند این قبیل جنایت‌ها در گوشه و کنار جهان هر روز به وقوع می‌پیوندد، اما در جامعه‌ای که غایت آن زیست مؤمنانه انسانی است، تکرار این فجایع و این درجه از خشونت و قساوت و بی‌رحمی غیر قابل باور و تحمل بوده و یک مورد آن هم زیاد است».

ضمن عرض تسلیت و ابراز هم‌دردی با خانواده‌های این دو کودک مظلوم، از خداوند متعال در تحمل این مصیبت بزرگ برای‌شان صبر و شکیبایی خواهانم.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر