کد خبر: 42883
A

عروس زاهدانی همدست مردی بود که با اسیدپاشی،شوهرش را کشت

جزئیات تازه ای از مرگ داماد زاهدانی بر اثر اسیدپاشی،فاش شد. این حادثه نیمه شب پنجشنبه در خانه‌ای واقع در یکی از محلات زاهدان رخ داد. با اعلام موضوع به پلیس مأموران راهی محل حادثه شدند و دریافتند زوج جوان در خواب هدف اسید پاشی قرار گرفته‌اند.معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در این باره گفت: در این حادثه که حوالی ساعت سه بامداد رخ داده فردی وارد خانه این زوج که تازه ازدواج کرده بودند شده و مرد جوان را هدف اصلی اسیدپاشی قرار داده البته چند لکه اسید نیز روی پاهای زن ریخته شده بود.

عروس زاهدانی همدست مردی بود که با اسیدپاشی،شوهرش را کشت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران :جزئیات تازه ای از مرگ داماد زاهدانی بر اثر اسیدپاشی،فاش شد. این حادثه نیمه شب پنجشنبه در خانه‌ای واقع در یکی از محلات زاهدان رخ داد. با اعلام موضوع به پلیس مأموران راهی محل حادثه شدند و دریافتند زوج جوان در خواب هدف اسید پاشی قرار گرفته‌اند.معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در این باره گفت: در این حادثه که حوالی ساعت سه بامداد رخ داده فردی وارد خانه این زوج که تازه ازدواج کرده بودند شده و مرد جوان را هدف اصلی اسیدپاشی قرار داده البته چند لکه اسید نیز روی پاهای زن ریخته شده بود.

صفرزاده با بیان اینکه مرد جوان بر اثر شدت سوختگی صورت و بدن جمعه شب در بیمارستان جان باخت گفت: پس از بررسی‌های تخصصی مشخص شد فرد اسیدپاش قبلاً خواستگار زن مقتول بوده است و قبل از ازدواج نیز زن جوان را تهدید به انجام چنین کاری کرده است.

معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زن جوان پس از ازدواج نیز با فرد اسیدپاش در ارتباط بوده است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد زن جوان در این حادثه با فرد اسیدپاش همکاری داشته و ورود این فرد در نیمه شب به خانه این زوج جوان با هماهنگی زن مقتول انجام شده است.

بدین ترتیب فرد اسیدپاش شناسایی و دستگیر شد و پس از اطمینان از همدستی تازه عروس با متهم دستور دستگیری این زن جوان نیز صادر شد و هم‌اکنون هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر می‌برند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر