کد خبر: 43294
A

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: طرح تشکیل استان 15 خرداد در دست بررسی است

نقوی‌حسینی گفت: دشمنان نظام در حال برنامه‌ریزی‌کردن بر روی نیرو‌های انقلابی، بسیجی و ایثارگران هستند و قصد دارند نیرو‌های رزمنده و ایثارگر را برای تحصن به مقابل مجلس بکشانند تا در مخالفت با نظام تظاهرات کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: طرح تشکیل استان 15 خرداد در دست بررسی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایجاد استان ۱۵ خرداد در تقسیمات کشوری مطرح شده و پرونده آن در وزارت کشور موجود است.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از فارس: سید حسین نقوی‌حسینی بعد از ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار کرد: شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس یک نماینده دارند و در صورت اضافه‌شدن نماینده، به حوزه انتخابیه یک نماینده اضافه خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرستان قرچک پیشانی دشت ورامین است و این شهرستان باید رو به جلو حرکت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حرکت رو به جلوی قرچک همت همه مسوولان شهرستان را می‌طلبد و این اقدام به نحوه احسن در حال انجام است.

وی تاکید کرد: ایجاد تنها استانی که در تقسیمات کشوری مطرح شده و پرونده آن در وزارت کشور موجود است، استان ۱۵ خرداد است که از نظر پتانسیل جمعیت نیاز به اضافه‌شدن شهرستان دیگری ندارد، چراکه دشت ورامین دارای یک میلیون جمعیت است.

نقوی‌حسینی در خصوص اضافه‌شدن شهرستانی به استان ۱۵ خرداد گفت: نماینده مردم گرمسار در مجلس رسما نامه‌نگاری کرده و خواهان پیوستن به استان ۱۵ خرداد در صورت تشکیل شدن است.

وی خاطرنشان کرد: در قرچک انسجام و همدلی در خصوص پروژه‌های عمرانی وجود ندارد، در حالی که مسوولان باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و قدر خدمت به مردم را بدانند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: دشمنان نظام در حال برنامه‌ریزی‌کردن بر روی نیرو‌های انقلابی، بسیجی و ایثارگران هستند و قصد دارند نیرو‌های رزمنده و ایثارگر را برای تحصن به مقابل مجلس بکشانند تا در مخالفت با نظام تظاهرات کنند.

وی اظهار کرد: برخی مسوولان به‌جای خدمت‌کردن به مردم و رفع مشکلات آنها، حرف‌های بی‌ربط پشت نظام می‌زنند، در حالی که باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشند.

نقوی‌حسینی بیان کرد: در حال حاضر عده‌ای به جای قدردانی از مردم و خدمت‌گزاری احسن، بست‌نشین می‌شوند.

وی در پایان متذکر شد: آینده نظام روشن است، زیرا مردم از ولایت و رهبری پیروی می‌کنند؛ همه باید پشتیبان و پیرو ولایت‌فقیه باشند، در حوزه ولایت گام بردارند و گوش به فرمان رهبری باشند تا کشور از آسیب‌های دشمنان نظام در امان باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر