کد خبر: 43395
A

مشارکت صندوق حمایت با شهرداری منطقه 10 تهران برای نوسازی بافت فرسوده

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از همکاری این صندوق با شهرداری منطقه 10 تهران برای ساخت تعدادی واحد مسکونی ویژه جامعه ورزش خبر داد.

مشارکت صندوق حمایت با شهرداری منطقه 10 تهران برای نوسازی بافت فرسوده

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عصر دیروز محمد خرم مدیرعامل صندوق با اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری دیدار کرد.

خرم در خصوص این دیدار بیان داشت: این دیدار با توجه به سیاست های دولت مبنی بر نوسازی بافت های فرسوده و تأکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت و قرار شد شرکت سرمایه گذاری ساختمانی تحت پوشش صندوق حمایت نقش خود را در این راستا ایفا کند.

مدیرعامل صندوق حمایت ادامه داد: شرکت ساختمانی در جهت نوسازی و ساختن واحد مسکونی در مناطق دارای بافت فرسوده از جمله منطقه 10 تهران به صورت مشارکتی سرمایه گذاری انجام خواهد داد و واحدهای ساخته شده را به جامعه ورزش پیش فروش خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین به تازگی دیداری با دکتر صادق زاده شهردار منطقه 10 شهرداری تهران داشتم که مقرر شد قطعه زمینی در این منطقه در نظر گرفته شود و با مشارکت شهرداری و شرکت ساختمانی 100 واحد مسکونی ساخته و به جامعه ورزش و کارکنان وزارت ورزش و جوانان پیش فوش شود. البته این فاز اول مشارکت در بافت فرسوده است.

خرم توضیح داد: به احتمال زیاد فاز دوم و سوم طرح نوسازی مناطق دارای بافت فرسوده را هم در منطقه 10 شهرداری تهران اجرا خواهیم کرد چراکه این منطقه هم بافت فرسوده زیادی دارد و هم اسکان در این منطقه موردپسند افراد زیادی است. البته ساخت و ساز در مناطق دیگری هم مانند مناطق 17 و 18 شهرداری تهران را نیز در برنامه داریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر