کد خبر: 43414
A

جزییات برگزاری انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: انتخابات پارلمانی عراق به مدت دو روز در اصفهان برگزار خواهد شد.

جزییات برگزاری انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی سلیمانی در خصوص برگزاری انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان، اظهار کرد: انتخابات پارلمانی عراق در کشورمان در 9 استان برگزار می شود که یکی از این استان ها، استان اصفهان است. این انتخابات روزهای پنجشنبه و جمعه(20 و 21 اردیبهشت) به مدت دو روز در اصفهان برگزار و در خود عراق روز شنبه 22 اردیبهشت برگزار می شود. وی افزود: هماهنگی های لازم را با برخی سازمان ها و ادرات مانند شهرداری و آتش نشانی، مخابرات، اروژانس و نیروی انتظامی انجام داده ایم و محل برگزاری این انتخابات در اصفهان ورزشگاه 22 بهمن در زینبیه است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان راس ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه می یابد. 10 روز است که تبلیغات انتخاباتی در محل سکونت اتباع عراقی آغاز شده است.

سلیمانی افزود: احتمالا برخی از اتباع عراقی که در استان های همجوار اصفهان هستند به دلیل اینکه در این استان ها شعبه اخذ رای نیست برای رای دادن به اصفهان خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پارلمانی عراق در اصفهان در یک شعبه و در کل کشور در 13 شعبه برگزار می شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیش از 2 هزار اتباع عراقی در استان اصفهان سکونت دارند، گفت: به دلیل اینکه از استان های دیگر هم ممکن است این اتباع عراقی برای رای دادن به اصفهان بیایند ممکن است این تعداد افزایش یابد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر