کد خبر: 43575
A

قاضی پور؛ قاضی زاده را دعوت به مناظره تلویزیونی کرد

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از گران شدن قیمت دارو انتقاد کرد.

قاضی پور؛  قاضی زاده را دعوت به مناظره تلویزیونی کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ نادر قاضی‌پور  با تاکید بر لزوم استفاده از کالاهای ایرانی گفت: وجود بحث رانتخواهی، رشوه و مسافرت خارجی برخی ها، از دلایلی است که مانع رشد صنایع پایین دستی شده و افزایش خام فروشی در کشور را در پی داشته است.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی باید با توجه به گران شدن قیمت دارو در مدت اخیر با متولیان بخش دارو در کشور و واردکنندگان و تولیدکنندگان جلسه مشترک برگزار کند تا اقدامات لازم برای تسهیل در ارائه دارو با قیمت مناسب به بیماران انجام شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش قیمت دارو در روزهای گذشته، بیماران و خانواده های آنان را با مشکلات جدی روبرو کرده است و در این راستا درخواست دارم با توجه به اهمیت موضوع جلسه ای نیز با حضور نوبخت رئیس سازمان  وبرنامه بودجه و مسئولان ذی ربط در کمیسیون اصل 90 تشکیل شود.

قاضی پور در خصوص شکایت قاضی زاده، وزیر بهداشت و درمان از وی، گفت: انتقاد بنده از وزیر بهداشت درخصوص عدم توجه کافی وزارت بهداشت به استفاده از تولیدات داخلی است و در این راستا حاضرم با آقای قاضی زاده  با حضور کارشناسان در مناظره تلویزیونی شرکت کنم تا مردم درباره موضوع قضاوت کنند.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینکه وزیر بهداشت از بنده به قوه قضائیه شکایت کرده است مسئله خاصی نیست و بنده حاضرم دلایل خود را بیان کنم تا واقعیت ها روشن شود./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر