کد خبر: 43633
A

فرماندار بانه خبر داد : پایان اعتصاب یک ماهه مردم بانه

پیشنهاد‌های لازم برای حل مشکل بسته شدن مرز توسط وزارت کشور به دولت ارائه‌ شده است و منتظر طرح آن در جلسه هیئت دولت و تصمیم نهایی کابینه هستیم

فرماندار بانه خبر داد : پایان اعتصاب یک ماهه مردم بانه

دیده بان ایران: فرماندار بانه از پایان اعتصاب بازاریان این شهر خبر داد. محمد فلاحی فرماندار بانه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر پایان اعتصاب مردم و بازاریان این شهر گفت:‌ منتظر تصمیم نهایی دولت هستیم که مصوبه مربوطه را اصلاح کند.پیشنهاد‌های لازم برای حل مشکل بسته شدن مرز توسط وزارت کشور به دولت ارائه‌ شده است و منتظر طرح آن در جلسه هیئت دولت و تصمیم نهایی کابینه هستیم

 

فرماندار بانه افزود: پیشنهاد‌های لازم برای حل مشکل بسته شدن مرز توسط وزارت کشور به دولت ارائه‌ شده است و منتظر طرح آن در جلسه هیئت دولت و تصمیم نهایی کابینه هستیم ولی هنوز نتیجه تصمیم اعلام‌ نشده است.

او تأکید کرد: به مردم وعده داده‌شده که مشکل آن‌ها حل می‌شود و ما هم امیدوارم که دولت مشکل را حل کند. معلوم نیست بازار تا چه زمانی بازمی‌ماند و حتی معلوم نیست در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

قریب یک ماه بود که مردم و بازاریان شهر بانه در اعتراض به بسته شدن معابر مرزی، دست به اعتصاب زده بودند و تمامی مغازه‌های شهر تعطیل بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر