کد خبر: 43954
A

لاریجانی گزینه قطعی فراکسیون ولایی برای ریاست مجلس/ احتمال حمایت از مطهری و پزشکیان

درباره نواب و ۹ دبیر و کارپرداز دو گزینه وجود دارد؛ گزینه اول آن است که همچون دوره گذشته با دو فراکسیون دیگر به اجماع و لیست مشترک برسیم. در این شرایط ما آمادگی داریم که به دلیل عملکرد خوب آقای پزشکیان و آقای مطهری از نایب رییسی آنها حمایت کنیم. بعد می‌توان طبق مدل ۳-۳-۳ هر کدام از فراکسیون‌ها سه گزینه برای دبیر و کارپرداز ارائه کنند.

لاریجانی گزینه قطعی فراکسیون ولایی برای ریاست مجلس/ احتمال حمایت از مطهری و پزشکیان

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه گزینه قطعی این فراکسیون برای ریاست مجلس در سال سوم کاری دوره دهم علی لاریجانی است، گفت: در صورت همراهی دو فراکسیون امید و ولایی، ما آمادگی داریم از نایب رییسی آقایان پزشکیان و مطهری حمایت کنیم.

به گزارش دیده بان ایران؛ مهرداد لاهوتی در توضیح نظر فراکسیون مستقلین ولایی درباره انتخابات هیات رییسه مجلس دهم در سال سوم کاری، گفت: فراکسیون مستقلین ولایی در جلسه صبح روز چهارشنبه (۲ خرداد) جمع‌بندی نهایی خود را اعلام می‌کند.

وی توضیح داد: نگاه فراکسیون مستقلین این است که برای ارائه لیست مشترک با دو فراکسیون دیگر به اجماع برسد البته این فراکسیون معتقد است که برای ریاست مجلس گزینه قوی‌تر و بادرایت‌تر از آقای لاریجانی وجود ندارد بنابراین قطعا گزینه ما برای ریاست، ایشان است.

لاهوتی ادامه داد: درباره نواب و ۹ دبیر و کارپرداز دو گزینه وجود دارد؛ گزینه اول آن است که همچون دوره گذشته با دو فراکسیون دیگر به اجماع و لیست مشترک برسیم. در این شرایط ما آمادگی داریم که به دلیل عملکرد خوب آقای پزشکیان و آقای مطهری از نایب رییسی آنها حمایت کنیم. بعد می‌توان طبق مدل ۳-۳-۳ هر کدام از فراکسیون‌ها سه گزینه برای دبیر و کارپرداز ارائه کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: اگر دو فراکسیون دیگر به اجماع برای ارائه لیست مشترک نرسند و همراهی نکنند، آنگاه ما هم لیست مستقل خود را ارائه خواهیم داد.

انتخابات هیات رییسه مجلس در سومین سال کاری دوره دهم احتمالا در روز یکشنبه ۶ خرداد برگزار می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر