کد خبر: 44230
A

گزینه‌های ملی کی‌روش برای پنجمین صعود به جام‌جهانی کدام کشورها هستند؟

ارلوس کی روش در گفت و گو با رویترز از این گفته که پس از 7 سال از ایران می رود.

گزینه‌های ملی کی‌روش برای پنجمین صعود به جام‌جهانی کدام کشورها هستند؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ گفت و گوی صریح کارلوس کی روش با رویترز تقریبا تکلیف تیم ملی ایران را برای رقابت های جام ملتهای 2019 مشخص کرد. اینکه او روی نیمکت تیم ملی نیست. کی روش اما در همین مصاحبه از دو پیشنهاد مهم برای آتیه مربیگری اش سخن گفت. اینکه به بازنشستگی فکر کرده اما یکباره تصمیم گرفته در جام جهانی قطر هم حاضر باشد و تنها مربی دنیا لقب بگیرد که 5 تیم را به جام جهانی برده است. او حالا همراه با دو مربی دیگر ، صاحب رکورد مشترک 4 صعود به جام جهانی است.

او گفته یک پیشنهاد آسیایی و یک پیشنهاد آفریقایی برای بودن روی نیمکت ملی دارد که بعد از جام جهانی خیلی جدی به آنها فکر می کند. پیشنهادهای او اما از کدام کشورهاست؟

مدت هاست که سایت های روسی و ازبک از این می نویسند که فدراسیون فوتبال این کشور خیلی جدی به دنبال کی روش است. البته برانکو و نزدیکانش هم خیلی ادعا داشتند از ازبکستان برای این تیم با او صحبت شده است اما در نهایت او در پرسپولیس ماند و تیم ملی ازبکستان ، جوان هایش را به ایران آورد تا شاید از کی روش برای نسل جوانش دلبری کند.

هنوز هم همه می گویند کی روش وقتی تیم ملی جوان شده ایران در بازی با روسیه را دید تصمیم گرفته به ایران بیاید و 7 سال در ایران ماند. حالا هم او به این باور رسیده که ازبکستان توان صعود به جام جهانی بعدی را دارد.

تیم دیگری که به نظر کی روش علاقه بیشتری به آن دارد ، الجزایر است. تیمی پر ستاره با داشتن بازیکنانی چون ریاض محرز و بونجاح و خیلی های دیگر که همین عیدی در برابرش بازی کردیم. تیمی که رئیس فدراسیونش همین چند روز قبل بار دیگر اسطوره فوتبال شان یعنی رباح ماجر را اخراج کرده و گفته یک مربی بزرگ کلاس جهانی برای تیمش می آورد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر