کد خبر: 44234
A

دو فرماندار در استان کرمانشاه در یک روز تغییر کردند

امروز شنبه 5 خرداد ماه فرمانداران دو شهرستان دالاهو و قصر شیرین تغییر کردند.

دو فرماندار در استان کرمانشاه در یک روز تغییر کردند

به گزارش دیده بان ایران؛ در اوایل صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه برگزار شد. این مراسم با حضور مهندس بازوند  استاندار کرمانشاه صورت گرفت.

استاندار کرمانشاه در این مراسم از تامین اعتبار لازم برای ساخت و بهسازی ۹۶۰۰۰ واحد مسکونی خبر داد  و اعلام کرد که اعتبار لازم برای احداث بیمارستان دالاهو نیز تامین شده است و از مسئولان شهرستان دالاهو خواست مکان احداث بیمارستان را مشخص کنند.

 در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش‌های مرادعلی تاتار فرماندار سابق دالاهو، جهانبخش حیدری به عنوان فرماندار شهرستان دالاهو معرفی شد.

بعد از این مراسم استاندار با حضور در شهرستان قصر شیرین در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان شرکت کرد تا در یک روز دو فرماندار این استان تغییر کنند.

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قصر شیرین علاوه بر مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار، همتی مشاور عالی استاندار، محمدی مدیر کل سیاسی استانداری و بهرام نژاد مدیر کل حوزه استاندارحضور داشتند.

در این مراسم فرامرز اکبری فرماندار سابق شهرستان قصرشیرین گزارشی از عملکرد خود را ارائه داد و سپس مرادعلی تاتار به عنوان فرماندار شهرستان قصرشیرین معرفی شد و از زحمات فرامرز اکبری نیز تقدیر به عمل آمد.

 مراد علی تاتار فرماندار سابق دالاهو بود./کردپرس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر