کد خبر: 44352
A

پاداشی با عنوان «خدمت در زلزله» پرداخت نشده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه در واکنش به برخی خبرها در باره دادن «پاداش خدمت در زلزله» به برخی مدیران استان گفت: دولت هیچ پولی با این عنوان پرداخت نکرده است.

پاداشی با عنوان «خدمت در زلزله» پرداخت نشده است

به گزارش دیده بان ایران؛ در روزهای اخیر برخی رسانه ها مدعی شده اند که تعدادی از مدیران ارشد استان کرمانشاه مبالغی با عنوان «پاداش خدمت در زلزله» دریافت کرده اند.
این رسانه ها میزان پاداش ها را حتی تا 200 میلیون ریال هم بیان کرده اند اما آنچنان که طهمورث الیاسی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دولت هیچ پولی با عنوان پاداش خدمت در زلزله کرمانشاه پرداخت نکرده است.
او گفت: با توجه به افزایش هزینه های جاری دستگاه های درگیر در مناطق زلزله زده، دولت اعتباری حدود 90 میلیارد ریال برای کمک به این دستگاه ها برای جبران هزینه های روزمره و ماموریت ها اختصاص داده است.
الیاسی در عین حال عنوان کرد که دستگاه های اجرایی اعتباری هم برای امور رفاهی خود دارند که می توانند از این محل پرداخت هایی با عنوان کمک هزینه رفاهی به پرسنل خود داشته باشند.
به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه، این اعتبار در بودجه دستگاه ها قید شده و شیوه هزینه کرد آن در اختیار مدیر هر دستگاه است.
الیاسی تاکید کرد که این ردیف اعتباری در سال های گذشته هم وجود داشته است و مدیران دستگاه ها به تشخیص خود پرداخت هایی را به پرسنل داشته اند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا است.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر