کد خبر: 44374
A

لیلا حاتمی، شهرزادِ «آخرین داستان»‌ شد

لیلا حاتمی، نقش شهرزاد انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر را گویندگی کرد.

لیلا حاتمی، شهرزادِ «آخرین داستان»‌ شد

به گزارش دیده بان ایران؛ لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون با صداپیشگی شخصیت شهرزاد، راوی قصه این انیمیشن شد که پیش از این پرویز پرستویی، بیتا فرهی، حامد بهداد، اکبر زنجان پور، مجید مظفری، حسن پورشیرازی، باران کوثری، فرخ نعمتی، اشکان خطیبی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، زهیریاری، و بانیپال شومون دیگر نقش‌های آن را گویندگی کرده‌اند.

تولید انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» با برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه سال گذشته به پایان رسید. این انیمیشن به ‌زودی در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمه انسی(فرانسه) ۲۰۱۸ برای اولین بار به نمایش در می‌آید.

انیمیشن «آخرین داستان» از سال ۸۹ در حال ساخت است. این انیمیشن در مسیر تولید و در سال ۲۰۱۳ موفق شد به‌عنوان شش پروژه برتر در حال تولید جهان در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمه انسی فرانسه معرفی شود.

این اثر در سال ۲۰۱۶ به دعوت جشنواره انسی در بازار فیلم جشنواره بین‌المللی کن، به‌عنوان یکی از چهار انیمیشن سینمایی برتر در حال تولید جهان معرفی شد.

عوامل انیمیشن: نویسنده و کارگردان: اشکان رهگذر، تهیه‌کننده: احسان رسول‌اف، مجریان طرح: آرمان رهگذر و احسان رهگذر، تدوین: ژینوس پدرام، آهنگساز: کریستف رضاعی/ باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر