کد خبر: 44493
A

اسامی 70 نماینده باقی مانده بر سوال از رئیس جمهور+43 نماینده پس گیرنده امضاء

شب گذشته و امروز 43 نفر از نمایندگان، امضای خود را در مورد طرح سوال از رئیس جمهور پس گرفتند، به این ترتیب تعداد امضاهای طرح مذکور از حد نصاب افتاد.

اسامی 70 نماینده باقی مانده بر سوال از رئیس جمهور+43 نماینده پس گیرنده امضاء

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  طرح سوال از رئیس جمهور در حالی که از اسفند ماه  سال گذشته در مجلس مطرح بود؛ که دوشنبه گذشته با حضور نمایندگان رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی مجلس این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این طرح سوال که 113 امضاء داشت، قرار بود در جلسه امروز مجلس اعلام وصول شود؛ اما با 43 نماینده امضاء خود را پس گرفتند و به این ترتیب طرح سوال از رئیس جمهور از حد نصاب افتاد.

سایت الفاسامی 43 نماینده ای که امضا خود را پس گرفتند و همچنین اسامی 70 نماینده ای که بر امضای خود ماندند را منتشر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی پیش از این  گفته بود:  2 سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است، که یک سوال درباره موسسات مالی- اعتباری است که بیش از 90 امضاء دارد و دومین سوال نیز که دارای 92 امضاست، در پنچ محور طراحی شده که عبارتند از موفق نبودن دولت در کنترل قاچاق، علت استمرار تحریم‌های بانکی با گذشت بیش از ۲ سال از آغاز اجرای برجام و با وجود ایفای همه تعهدات ایران، بی توجهی دولت تدبیر و امید نسبت به آمار بیکاری مفرط، علت رکود اقتصادی شدید چندین ساله در دولت با وجود وعده‌ها و اعلام‌های مکرر عبور از رکود و علت افزایش شتابان نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی.

 

 

اسامی نمایندگانی که بر امضای خود ماندند

اسامی نمایندگانی که امضای خود را پس گرفتند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر