کد خبر: 44579
A

عباس عبدی:اصلاح طلبان نباید خود را اسیر شعار"اصلاح طلب،اصولگرا،دیگه تموم ماجرا" کنند

توییتر جایی نیست که خیلی نیاز به استدلال باشد. با ١٤٠ کاراکتر که کسی نمی‌تواند استدلال کند. یک چیزی می‌گوید و اگر هم بپرسند که چرا توضیح نمی‌دهی، پاسخ می‌دهد که جایی برای پاسخ دادن نیست. خیلی از افراد در توییتر فیک هستند. خیلی به آنها نباید اهمیت داد.

عباس عبدی:اصلاح طلبان نباید خود را اسیر شعار"اصلاح طلب،اصولگرا،دیگه تموم ماجرا" کنند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گویی به تشریح راهبردهای جریان اصلاحات برای برون رفت از بحران پرداخت و گفت: جریان اصلاحات نباید خیلی کاری به کار  اپوزیسیون برانداز داشته باشد. آنها خیلی اهمیتی در شرایط کنونی ندارند. اگر اصلاح‌طلبان خط مشی روشنی برای برون‌رفت از بحران داشته باشند، این جریانات هیچ اهمیتی ندارند. اگر مهم بودند، سعی نمی‌کردند با  کارهای فیک و توییتر‌بازی اصلاحات را تخریب کنند.

شعار «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» نیز به خودی خود خیلی مهم نیست بلکه فراگیری و پذیرش آن در جامعه باید بررسی بشود. این شعار کاملا سلبی است و خب فرضا تمومه ماجرا؛ شما چه چیزی برای گفتن دارید؟ نباید قضیه را از طریق شعار جدی گرفت. بلکه باید به مسائل اساسی‌تری پرداخت که مسائلی جدی است و زمینه‌های این شعارها را تشکیل می‌دهد.

امروز یک شعار داده می‌شود و فردا هم شعار دیگری. در جریان حوادث سال ٨٨ هم تعداد زیادی شعار به گونه‌های مختلفی داده شد که متاسفانه آن زمان خیلی جدی گرفته شد و بعدا هم به‌سرعت فراموش شد. اصلاح‌طلبان نباید خود را خیلی دربند این شعارها بکنند. باید برای خود خط مشی روشن داشته باشند و مسائل کشور و راه‌های برون‌رفت آن را نیز بگویند.

 

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر