کد خبر: 44593
A

نقوی حسینی: انصراف حاجی‌بابایی مصوبه فراکسیون نبود/ حاج بابایی که به نفع عارف نمی توانست کناره گیری کند

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: تصمیم حاجی بابایی مصوبه فراکسیون نبود، تصمیم رئیس فراکسیون بود که بدون مشورت با بقیه اعضا صورت گرفت، قرار نبود ائتلافی صورت بگیرد و کناره گیری به نفع لاریجانی تصمیم شخصی حاجی بابایی بود .

نقوی حسینی: انصراف حاجی‌بابایی مصوبه فراکسیون نبود/ حاج بابایی که به نفع عارف نمی توانست کناره گیری کند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید حسین نقوی حسینی در خصوص انتخابات روز گذشته مجلس و واکنش به کناره گیری حمیدرضا حاجی بابایی به نفع لاریجانی گفت: به نظر من کناره‌گیری حاجی بابایی خیلی طبیعی بود، به این جهت که در رقابت فراکسیون امید با فراکسیون‌های دیگر، رقابت فراکسیونی بود اما فراکسیون ولایی و مستقلین نقاط مشترک بیشتری داشتند.

وی افزود: به نظر من قابل پیش‌بینی و طبیعی بود که آقای حاجی بابایی به نفع لاریجانی کنار برود، به نفع عارف که نمی‌توانست کنار برود.

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه برخی می‌گویند اقدام حاجی بابایی نوعی تبلیغ در حین انتخابات بود و این خلاف قوانین است، گفت: هیچ خلافی صورت نگرفته، همه افراد تبلیغ می‌کنند و انتخابات هم محل وزن‌کشی است.

وی گفت: تصمیم حاجی‌بابایی مصوبه فراکسیون نبود، تصمیم رئیس فراکسیون بود که بدون مشورت با بقیه اعضا صورت گرفت، قرار نبود ائتلافی صورت بگیرد و کناره‌گیری به نفع لاریجانی تصمیم شخصی حاجی بابایی بود./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر