کد خبر: 44619
A

پیش‌بینی نشریه معتبر فوتبالی؛ علیرضا جهانبخش یکی از شگفتی‌سازان جام‌جهانی

نشریه فور فور تو در گزارشی از ده پدیده احتمالی جام جهانی روسیه نوشت.

پیش‌بینی نشریه معتبر فوتبالی؛ علیرضا جهانبخش یکی از شگفتی‌سازان جام‌جهانی

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا جهانبخش که فصل خوبی را در لیگ هلند سپری کرد و به عنوان آقای گلی در این لیگ اروپایی دست یافت، حالا در بین ده بازیکنی که می توانند شگفتی‌ساز جام جهانی شوند نامش دیده می شود. نشریه فور فور تو در گزارشی که به معرفی پدیده های احتمالی جام جهانی پرداخته است درباره جهانبخش نوشته:

«شاید حتی تلفظ نام او هم برای خیلی ها غیرممکن باشد ولی گزارشگر های سرتاسر جهان، آماده باشید: جهانبخش آماده است که ستاره اصلی رقابت های جام جهانی باشد. «رونالدو ایرانی» با آقای گلی در لیگ هلند، تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شد که در لیگ‌های درجه یک اروپا به آقای گلی رسیده است. او 21 گل برای آلکمار به ثمر رساند و به این هدف دست یافت. به علاوه او با 12 پاس گل نیز سومین پاس گل دهنده برتر هلند بود و در مجموع در 33 بازی این فصل، روی 33 گل تاثیر مستقیم داشت.

این آمار برای یک بال بسیار خوب است و مقایسه او با محمد صلاح طبیعی است، حتی اگر لقب جهانبخش از ستاره رئال گرفته شده باشد. او خیلی سریع است، توانایی دریبل زنی بسیار بالایی دارد و با اعتماد به نفس است، البته که خودخواه نیست. جهانبخش تمام آنچه باید را دارد. او 24 ساله است ولی تجربه جام جهانی دارد و در رقابت‌های برزیل 2014، به عنوان یار جانشین به میدان رفت. انتظار درخشش او در روسیه می‌رود.»

میگل تروکو از پرو، رومن زوبین از روسیه، حکیم زیج از مراکش، ویکتور کلیسون از سوئد، پیونه سیستو از دانمارک، سرگی میلنکویچ از صربستان، موسی کوناپه از سنگال، پیوتر زیلنسکی از لهستان، لوکاس توربرا از اروگوئه دیگر بازیکنانی هستند که در این لیست نامشان آمده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر