کد خبر: 44748
A
در واکنش به اختلاف در فرآیند انتخاب مهندس ناظر؛

وزرای کشور و راه و شهرسازی به شورای شهر تهران فراخوانده می‌شوند

یک عضو شورای شهر تهران، در واکنش به توقف ساخت و ساز ناشی از اختلاف میان وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی گفت: با تغییر رییس نظام مهندسی امیدواریم این سوء تفاهم کارشناسی هرچه زودتر رفع شود زیرا هزینه این اختلاف را شهرداری می‌پردازد.

وزرای کشور و راه و شهرسازی به شورای شهر تهران فراخوانده می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ زهرا نژادبهرام گفت: در زمان سرپرستی آقای مکارم یک‌بار با حضور نماینده نظام مهندسی و آقای افشانی به عنوان نماینده وزارت کشور و نماینده‌ای از وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای دراین باره برگزار شد اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و اختلافات ادامه پیدا کرد.

 

نژاد بهرام تاکید کرد: با توجه به اینکه به تازگی شهردار تهران را انتخاب کردیم کمی به وزات‌خانه‌ها برای حل این موضوع زمان دادیم اما با توجه به حضور آقای افشانی به عنوان شهردار تهران صراحتا از طرفین می‌خواهیم که مشکلاتشان را حل کنند در غیر این‌صورت از دو وزیر می‌خواهیم که برای حل اختلافات به شورای شهر بیایند.

 

او با اشاره به اینکه وزارت کشور به نحوه مکانیسم اجرای این قانون معترض است، گفت: ما به عنوان شورای شهر تهران می‌خواهیم که هرچه زودتر تکلیف مکانیسم روند اجرای این قانون که محل اختلاف میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور است مشخص شود. زمانی که مهندس ناظر انتخاب نشود پروانه ساخت صادر نشده و شهروندان و شهرداری متضرر خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر