کد خبر: 44983
A

عصبانیت لاریجانی در مواجه با مخالفان FATF/ حقوق می‌گیرید که مسائل را با صحبت حل کنید

سید حسین نقوی حسینی در مخالفت این لایحه در حال صحبت بود که نمایندگان با اعتراض مانع صحبت او شدند. این اقدام توسط جمعی از نمایندگان اصولگرا از جمله کریمی قدوسی، دهقان، چنارانی، ابطحی و پژمان‌فر صورت گرفت و همزمان با این اقدام رحیم زارع نامه‌ای در دست گرفته بود و بین نمایندگان می‌چرخید و امضا جمع می‌کرد.

عصبانیت لاریجانی در مواجه با مخالفان FATF/ حقوق می‌گیرید که مسائل را با صحبت حل کنید

در حاشیه تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نمایندگان اصولگرای مجلس در اعتراض به تصویب این لایحه چندین بنر و پلاکارد را بر زمین پهن کردند و با تجمع دور رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی مانع ادامه کار مجلس شدند.

به گزارش دیده بان ایران؛ سید حسین نقوی حسینی در مخالفت این لایحه در حال صحبت بود که نمایندگان با اعتراض مانع صحبت او شدند. این اقدام توسط جمعی از نمایندگان اصولگرا از جمله کریمی قدوسی، دهقان، چنارانی، ابطحی و پژمان‌فر صورت گرفت و همزمان با این اقدام رحیم زارع نامه‌ای در دست گرفته بود و بین نمایندگان می‌چرخید و امضا جمع می‌کرد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عملکرد آنها گفت: شما نمایندگان ملت هستید اینجا جمع شده‌اید و حقوق می‌گیرید پس با صحبت مطالب را حل کنید این کارها برای چیست.

همچنین احمد مازنی در اعتراض به پلاکاردها و بنرهایی که نمایندگان اصولگرای مجلس از دیوارهای صحن آویزان کرده بودند یکی از آنها را به پایین پرتاب کرد.

علاوه بر این برخی از نمایندگان دور عراقچی جمع شده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر