کد خبر: 45073
A

تکلیف دبیرستان دکتر معین در غرب تهران بعد از اعلام نظر مراجع قضایی مشخص می‌شود

رئیس آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان دبیرستان غرب تهران در دیگر مدارس بعد از اعلام رای و روشن شدن تکلیف مدرسه زیر نظر اداره به صورت کامل انجام خواهد شد.

 تکلیف دبیرستان دکتر معین در غرب تهران بعد از اعلام نظر مراجع قضایی مشخص می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ ناصر کوهستانی (رئیس آموزش و پرورش منطقه دو تهران) درباره سرانجام پرونده دانش‌آموزان مدرسه غرب تهران گفت: درخصوص بُعد قضایی پرونده، ما نیز منتظر جواب مراجع قضایی هستیم که طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امتحانات در آرامش کامل با حضور ناظر مقیم برگزار و طی دو سه روز آینده به اتمام می‌رسد، ادامه داد: وضعیت مدرسه بعد از امتحانات و نظر مراجع قضایی مشخص خواهد شد. ضمن اینکه فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان بعد از اعلام رای و روشن شدن تکلیف مدرسه زیر نظر اداره به صورت کامل انجام می‌شود. برخی والدین هم به ما مراجعه کرده‌اند و ما نیز در خصوص ثبت‌نام فرزندانشان این قول را به آن‌ها داده‌ایم که چه در فضای مدارس دولتی و چه در مدارس غیردولتی که مد نظر اولیا است، تمام خدمات ثبت نام و تحصیل به فرزنداشان ارائه خواهد شد. البته بعد از اینکه  امتحانات به اتمام برسد، بیشتر می‌توان به این مساله پرداخت. ضمن اینکه شکایت ما هم به عنوان شاکی آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

کوهستانی با بیان تدابیر اندیشیده شده آموزش و پرورش منطقه دو بمنظور جلوگیری از این اتفاق در دیگر مدارس توضیح داد:  بلافاصله بعد از این اتفاق ما چند کار را در دستور جلساتمان گذاشتیم و بخشنامه‌هایی را برای مدارس‌مان صادر کردیم. به عنوان مثال در رابطه با این موضوع اطلاع رسانی‌های دقیقی در مدارس انجام دادیم، و بعد از این در زمینه گزینش همکاران و مسائل رفتاری در مدارس حساسیت بیشتری به خرج می‎دهیم. البته در این منطقه به آسیب‌های اجتماعی خوب پرداخته بودیم و بیشتر روی آن متمرکز خواهیم شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه دو تهران افزود: این دستور کارها به مدارس ابلاغ شده و در کارگروه‌ها هم به صورت فنی به مدارس ورود خواهد کرد. ضمن اینکه معاون انضباطی خاطی نیز بازداشت و در اختیار دستگاه قضاست./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر