کد خبر: 45167
A

کریمی‎قدوسی: امیدی‌ها و زنجیره‌ای‌ها می‎گویند طراحی پیامک‎های تهدیدآمیز در مشهد بوده، من خبر ندارم!

نماینده مردم مشهد در واکنش به اینکه گفته شده بود مرکز طراحی پیامک‎های توهین آمیز به نمایندگان علیه FATF در مشهد بوده است، گفت: این حرف امیدی‌ها و زنجیره‌ای‌ها است.

کریمی‎قدوسی: امیدی‌ها و زنجیره‌ای‌ها می‎گویند طراحی پیامک‎های تهدیدآمیز در مشهد بوده، من خبر ندارم!

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی نوشته بود: «از گزارش نمایندگان در حضور دکتر لاریجانی مشخص شد مرکز طراحی و سازماندهی پیامک‌های شبکه‌ای علیه نمایندگان و مجلس، شهر مشهد بوده است»

ماجرا مربوط می شود به یکشنبه پرماجرای مجلس، همان جلسه ای که قرار بود برای لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی منع تامین مالی تروریسم تصمیم گیری شود و نهایتا با فضاسازی هایی که مخالفان انجام دادند پیشنهاد مسکوت گذاشتن این طرح برای دوماه به تصویب نمایندگان رسید. اما این همه ماجرا نبود و مسئله وقتی شبهه انگیز می شود که تعداد زیادی از نمایندگان از پیامک های تهدید آمیزی سخن گفتند که به آنها درباره رای مثبت دادن به این لایحه اخطار داده بود.

از آنجایی که گفته می شود منشا این پیامک ها مشهد است، به سراغ جواد کریمی قدوسی از نمایندگان مشهد در مجلس دهم رفتیم. اما او که تنها خود را پاسخگو به رسانه های وابسته به جریان اصولگرایی می داند، از پاسخ به سوال خبرآنلاین امتناع کرد و نهایتا درباره این پیامک ها به گفتن این جمله که « این یک بحثی سیاسی است که زنجیره‌ای ها و امیدی ها آن را مطرح می کنند» اکتفا کرد.

وقتی از کریمی قدوسی سوال کردیم که آیا اساسا این بحث که منشا پیامک ها مشهد است، صحت دارد یا خیر؟ گفت: من نمی دانم صحت دارد یا نه!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر