کد خبر: 45356
A

عضو شورای شهر: مسلمانان اهل سنت در تهران نمازخانه و مسجد ندارند

حدود یک میلیون نفر از مسلمانان اهل سنت در تهران زندگی می‌کنند، اما نمازخانه و مسجد ندارند.

عضو شورای شهر: مسلمانان اهل سنت در تهران نمازخانه و مسجد ندارند

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیش از این نیز اعلام کردم لازم است برای مسلمانان اهل سنت مسجدی ساخته شود، گفت: حدود یک میلیون نفر از مسلمانان اهل سنت در تهران زندگی می‌کنند، اما نمازخانه و مسجد ندارند.

به گزارش دیده بان ایران: حجت نظری در هفتادومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود از قیمت‌های بالا برای تماشای جام جهانی در برج میلاد انتقاد کرد. نظری با اشاره به حاشیه‌های دیوارنگاره میدان ولیعصر که در آن حضور زنان نادیده انگاشته شده بود، گفت: درست است که این بنر برداشته شد، اما جاگذاری آن فقط در میدان ولیعصر نبوده و در باقی نقاط شهر نیز نصب شده است به همین دلیل لازم است نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.

عضو شورای شهر در انتقاد از قیمت بلیت‌های پخش فوتبال در برج میلاد افزود: ورودی به برج میلاد برای تماشای بازی رقمی نزدیک به صد هزار تومان است. با توجه به این نکته که باید تماشای دسته‌جمعی فوتبال را تقویت کنیم این رقم بسیار بالا بوده و باید در میزان آن تجدیدنظر شود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه پیش از این نیز اعلام کردم که لازم است برای مسلمانان اهل سنت مسجدی ساخته شود، گفت: حدود یک میلیون نفر از مسلمانان اهل سنت در تهران زندگی می‌کنند اما نمازخانه و مسجد نیز ندارند.

وی با بیان اینکه چرا باید این افراد برای انجام فریضه دینی در صف طولانی قرار گیرند، گفت: لازم است هر چه سریعتر نسبت به احداث نمازخانه یا مسجد اقدام شود. رئیس شورای شهر نیز در واکنش به تذکر نظری اعلام کرد مسلمانان اهل سنت نمازخانه دارند، اما مسجد مخصوص به خود ندارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر