کد خبر: 45629
A

واکنش «راموس» به حضور زنان در ورزشگاه آزادی:آنان برنده اصلی دیدار ایران و اسپانیا بودند

«سرخیو راموس» کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا در توئیتی به باز نشر خبری پرداخت که آن خبر به حضور زنان در ورزشگاه آزادی پرداخته بود. در این توئیت آمده است: هواداران زن برای نخستین بار پس از سال 1979 میلادی اجازه یافتند که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به ورزشگاه آزادی تهران بروند. راموس با بازنشر این توئیت نوشت: آن ها کسانی هستند که برنده شدند. خوش شانس هستند که اولین نفرها بودند. شامگاه چهارشنبه اخبار ضد و نقیض مبنی بر لغو برنامه پخش بازی ایران و اسپانیا در وزرشگاه آزادی منتشر شد که درنهایت رحمانی فضلی وزیر کشور با دستور مستقیم خود امکان پخش بازی ها در ورزشگاه آزادی فراهم کرد.

واکنش «راموس» به حضور زنان در ورزشگاه آزادی:آنان برنده اصلی دیدار ایران و اسپانیا بودند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ «سرخیو راموس» کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا در توئیتی به باز نشر خبری پرداخت که آن خبر  به حضور زنان در ورزشگاه آزادی پرداخته بود.

در این توئیت آمده است: هواداران زن برای نخستین بار پس از سال 1979 میلادی اجازه یافتند که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به ورزشگاه آزادی تهران بروند.

راموس با بازنشر این توئیت نوشت: آن ها کسانی هستند که برنده شدند. خوش شانس هستند که اولین نفرها بودند.

شامگاه چهارشنبه اخبار ضد و نقیض مبنی بر لغو برنامه پخش بازی ایران و اسپانیا در وزرشگاه آزادی منتشر شد که درنهایت  وزیر کشور، دکتر رحمانی فضلی با دستور مستقیم خود امکان پخش بازی ها در ورزشگاه آزادی فراهم کرد. 

پس از این اعلام  وزارت کشور و نیروی انتظامی، سرانجام پای خانواده ها و بانوان ایرانی به ورزشگاه بزرگ و خاطره انگیز آزادی تهران باز شد و دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا را از روی نمایشگر بزرگ این ورزشگاه تماشا کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود در جام جهانی 2018 روسیه یک بر صفر مغلوب اسپانیا شد.

photo_2018-06-21_10-05-02

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر