کد خبر: 45705
A

FATF تا مدت زمانی نامشخص در دستور کار پارلمان قرار نمی‌گیرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای هیات رئیسه مجلس به همراه اعضای کمیسیون شوراها و اعضای شهردار و شورای شهر تهران با رئیس‌جمهور برای بررسی طرح جامع مدیریت شهری خبر داد.

FATF تا مدت زمانی نامشخص در دستور کار پارلمان قرار نمی‌گیرد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد امیرآبادی فراهانی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر خروج دائمی لایحه کنوانسیون پیوستن جمهوری اسلامی ایران به قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم (FATF) از دستورکار مجلس گفت: این لایحه بنا بر درخواست دولت مسکوت ماند و با وضعیت پیش آمده و سخنان رهبری تا مدت زمانی نامشخص به دستور بازنخواهد گشت. 

وی با اشاره به عدم رای مجلس به اصلاح ساختار دولت گفت: باید هرچه سریعتر تکلیف این لایحه را مشخص کنیم، با این وجود مجلس به اولویت آن رای نداد.

نماینده مردم قم با بیان اینکه یکی از موارد مهمی که در حال بررسی آن هستیم طرح جامع مدیریت شهری است، تصریح کرد: برای بررسی بهتر این طرح، قرار است به همراه اعضای شورای شهر و شهردار تهران و برخی اعضای کمیسیون شوراها و همچنین بسیاری از اعضای اهل نظر با رئیس‌جمهور دیدار داشته باشیم.

امیرآبادی فراهانی افزود: در این جلسه قرار است با رئیس‌جمهور درخصوص طرح جامع مدیریت شهری به جمع‌بندی برسیم. رئیس‌جمهور هم باید درخصوص واگذاری بخشی از مسئولیت‌‌های دولت به شهرداری و شورا نظر خود را مطرح کند. در این راستا به زودی این هیات با رئیس‌‌جمهور دیدار خواهند کرد. /ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر