کد خبر: 45873
A

وزیر اطلاعات: برجام به یک مو بند است

وزیر اطلاعات گفت: به طرف‌های خارجی به صراحت اعلام شده که برجام به یک مو بند است و در صورتی که طرف‌های خارجی از برجام خارج شوند با دستاوردهای ارزشمندی که این مدت عزیزان ما به آن دست پیدا کرده‌اند روبرو خواهند شد.

وزیر اطلاعات: برجام به یک مو بند است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علوی صبح روز دوشنبه در حاشیه بازدیدش از تاسیسات شهید علی‌محمدی (فردو) در جمع خبرنگاران، افزود: اگر کشورهای خارجی همانند آمریکا بدعهدی کنند با دستاوردهای فرزندان ما که بر اساس تحقیق و توسعه در این مدت کسب کرده‌اند روبرو خواهند شد و خواهند دید که در یک فرصت کوتاه فرسنگ‌ها بیشتر از آنچه قبل از برجام بوده‌ایم، پیش خواهند رفت و صنعت هسته‌ای کشور را به نقاط حساس‌تری رسانده و پیشرفت تعیین‌کننده‌تری خواهند داشت.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:
* امروز در شرایطی هستیم که یکی از اعضای برجام یعنی آمریکا بدعهدی نشان داد و از آن خارج شد و اعتبار اندکی که این توافق داشت را از بین برد و این بدعهدی را همگان می‌بینند که قواعد بین‌الملل را از اعتبار انداخته است. 
*فرزندان ایران اسلامی نشان دادند خروج یک عضو از برجام و یا سایرین تاثیری در عزم و اراده آنها ندارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کردند باید ظرفیت غنی‌سازی ایران در چارچوب برجام به 190 هزار سو برسد. 
*بیگانگان قدمی به سود ایران بر نخواهند داشت و طبیعی است دشمن همیشه در مقام تهدید ایران است؛ اگر قرار باشد به خاطر تهدید متوقف شویم اصلا نباید حرکت کنیم اما ما نشان می‌دهیم تهدیدها چیزی نیست و از آنها عبور خواهیم کرد و به فرض که دشواری‌هایی را ایجاد کند ملت ما نشان داده است این اقدامات آنها را متزلزل نمی‌کند و با کمک ملت، هدایت رهبری و مسئولان کار خود را به پیش می‌برد.
*کسانی که بدعهدی کردند خواهند فهمید پیش از آنکه خروج از برجام به زیان ایران تمام شود، به زیان آنها خواهد بود و ایران با اراده مسیر خودش را ادامه خواهد داد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر