کد خبر: 46001
A

پورعلی گنجی: همه دنیا دیدند که رونالدو باید اخراج می‌شد

مدافع تیم ملی معتقد است داور با رونالدو مدارا کرد.

پورعلی گنجی: همه دنیا دیدند که رونالدو باید اخراج می‌شد

به گزارش دیده بان ایران؛ تیم ملی ایران با وجود عملکرد عالی در جام جهانی موفق نشد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و با یک امتیاز کمتر از اسپانیا و پرتغال در رده سوم گروه مرگ جام جهانی قرار گرفت. یکی از ستاره های ایران در این رقابت ها مرتضی پورعلی گنجب بود که عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت. او مصاحبه ای اختصاصی با خبرآنلاین داشت که در ادامه می خوانید:

*بازی چطور بود؟
بازی سختی بود ما تمام تلاشمان را کردیم ولی واقعا شرایط دشواری داشتیم. ما مستحق اینکه اینگونه حذف شویم نبودیم و فکر می کنم داور یک مقدار در آن صحنه با رونالدو مدارا کرد. همه مردم دنیا دیدند که آنجا باید اخراج می شد. شما دیدید که ما چقدر تلاش کردیم و دویدیم. قطعا اگر این اتفاقات در زمین نمی افتاد و داور عصبی مان نمی کرد می توانستیم خیلی موفق تر باشیم. 
*با توجه به اتفاقاتی که افتاد چه حرفی با مسئولین فیفا دارید؟ وقتی رونالدو از کنار من می گذشت به او گفتم اگر رونالدو نبودی اینطور برایت کار می کردند؟
دقیقا همینطور است. به هر حال یک رونالدو در دنیا داریم و خیلی حس می کنم هوای او را داشتند. من آمدم جلوی او بایستم تا به بیرانوند نرسد اما آن اتفاق افتاد.
*حس افتخار داری نسبت به این تیمی که در آن بازی کردی درست است؟
با دفاعی که بازی قبل مقابل اسپانیا کردیم نشان دادیم چه تیمی هستیم. به خاطر اینکه مقابل قهرمان اروپا و قهرمان جهان بازی کردم و خیلی به خودم می بالم که در چنین تیمی بازی کردم.
*نتایج را چطور می بینی؟
من به این تیم افتخار می کنم و خوشحالم که عضوی از آن هستم. اگر ما باختیم همه با هم باختیم و نمی شود بیندازیم گردن طارمی یا بازیکن دیگری، این درست نیست. فکر می کنم برای جام ملت ها ما تیم خیلی خوبی داریم که شایسته قهرمانی هستیم و امیدوارم با همین جمع بتوانیم برویم و کارمان را تکمیل کنیم./خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر