کد خبر: 46044
A

دلخوری مزدک میرزایی از عادل فردوسی پور!

گزارشگر با سابقه مسابقه‌های فوتبال در رادیو و تلویزیون این روزها دلگیر است و با همان نجابت همیشگی مقصرین نبودنش را معرفی نمی‌کند اما می‌گوید ترجیحم بوده که نباشم.

دلخوری مزدک میرزایی از عادل فردوسی پور!

به گزارش دیده بان ایران؛ مزدک میرزایی به خبرگزاری تسنیم گفته است که: این روزها دلگیرم اما نمی‌خواهم با گفتن ناراحتی‌هایم تشنج رسانه‌ای ایجاد شود. از من می‌پرسید چرا نیستم؟! چون در شبکه مستند فعالیت دارم؛ شبکه سه بنده را به چشم یک گزارشگر می‌بینند، چون در آن جمع دوستانی که بیشتر تهیه‌کنندگی برنامه‌های ورزشی دارند قرار ندارم. همیشه مسابقات را گزارش کرده‌ام و تهیه‌کنندگی برنامه را به دوستان دیگر واگذار کرده‌اند. به همین‌خاطر ترجیحم بوده که نباشم و در شبکه مستند به عنوان تهیه‌کننده فعالیت ورزشی‌ام را ادامه بدهم.

از مزدک میرزایی سوال کردیم که در فضای مجازی نبودنش را به اختلاف با عادل فردوسی‌پور ربط می‌دهند که او این طور بیان کرد: «هیچ اختلافی ندارم اما دعوت نشدم، چون مثل همیشه در شبکه سه گزارشگر بوده‌ام و هستم. حالا ان‌شاالله در ادامه جام... نمی‌خواهم این روزها از دلگیری‌هایم بگویم. الان نمی‌خواهم مردم علاقه‌مند به فوتبال و دوستانم را آزرده‌خاطر کنم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر