کد خبر: 46085
A

6 مصدوم در آتش سوزی پتروشیمی آبادان گزارش شده است/ حال یک مصدوم وخیم است

حریق واحد 600 مجتمع پتروشیمی آبادان تاکنون 6 مصدوم به جا گذاشته و حال یک نفر وخیم گزارش شده است.

6 مصدوم در آتش سوزی پتروشیمی آبادان گزارش شده است/ حال یک مصدوم وخیم است

به گزارش دیده بان ایران؛ بامداد امروز ‌واحد 600 مجتمع پتروشیمی آبادان دچار حریق شد. این مساله باعث ایجاد دود غلیظی در منطقه شدو اکیپ اطفا حریق شهرداری آبادان و تیم‌های پزشکی وارد منطقه شدند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از مصدومیت 6 نفر در حادثه آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان خبر داد.

کیامرث حاجی زاده در این گفت و گو ، با اشاره به آتش سوزی بامداد امروز (7 تیرماه) در واحد 600 پتروشیمی آبادان اظهار کرد: این حادثه 6 مصدوم داشته که چهار نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. دو مصدوم دیگر به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شده‌اند.

وی افزود: بنا بر اعلام مرکز اورژانس حال یکی از مصدومین منتقل شده به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز به دلیل شدت جراحت و سوختگی وخیم است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به انتشار خبری در خصوص مفقود شدن یک نفر در حادثه آتش سوزی پتروشیمی آبادان ادامه داد: فردی که در ابتدای وقوع این حادثه مفقود اعلام شده بود، خوشبختانه پیدا شده و حال وی مساعد است.

حاجی زاده عنوان کرد: تیم‌های اطفای حریق همچنان در منطقه حضور دارند و در صورتی که آتش مجددا شعله ور نشود، تا ساعاتی دیگر آتش در واحد 600 پتروشیمی آبادان به صورت کامل خاموش خواهد شد.

‌عملیات اطفا در حال انجام است

فرماندار آبادان نیز گفت: آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان در حال اطفا است.

عزیز الله شهبازی در گفت و گو با ایسنا - با اشاره به آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان اظهار کرد: با مدیریت صحنه‌ای که بلافاصله پس از آتش سوزی رخ داد، خوشبختانه آتش سوزی در حال مهار است.

وی افزود: اکیپ‌های اطفای حریق در منطقه در حال مهار آتش در واحد 600 پتروشیمی آبادان هستند. هماهنگی‌هایی نیز صورت گرفته تا در صورت نیاز از شهرستان های اطراف نیز نیروهای اطفای حریق کمکی وارد منطقه شوند.

شهبازی در خصوص مصدومین حادثه تا زمان مصاحبه با ایسنا عنوان کرد: تاکنون 3 مصدوم به صورت سرپایی درمان و برای معاینه کامل به بیمارستان منتقل شده‌اند اما ممکن است تعداد مصدومین بیشتر باشد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های اطفای حریق در منطقه در حال تلاش هستند تا آتش سوزی در واحد 600 پتروشیمی آبادان هرچه سریعتر مهار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر