کد خبر: 46204
A

مرگ دختر جوان در اتوبان همت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف شدید خودروی ال ۹۰ با خودرو کامیونت در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دختری هفده ساله جان باخت.

مرگ دختر جوان در اتوبان همت

به گزارش دیده بان ایران؛ سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 00:20 بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، نرسیده به رودخانه کن به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری L90 با دو سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت برخورد کرده که بر اثر این حادثه قسمت جلویی خودرو L90 زیر خودروی کامیونت فرو رفته و از قسمت موتور کمی شعله‌ور شده بود که پیش از رسیدن آتش‌نشانان حریق توسط رانندگان خودروهای عبوری و با استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی خاموش شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند هر دو سرنشین از خودرو خارج شده و در سطح خیابان بودند همچنین بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود که آتش‌نشانان با کمک عوامل راهور ایمن‌سازیهای لازم را انجام داده و هر دو مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از معاینات لازم مشخص شد یکی از سرنشینان (دختری هفده ساله) بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته همچنین راننده نیز (مردی حدوداً 27 ساله) شدیداٌ دچار جراحات شده و به مرکز درمانی منتقل شد.

ملکی تصریح کرد: در نهایت خودروها به محل امن منتقل، ایمن‌سازیهای لازم انجام شد، ترافیک به حالت عادی بازگشت و در ساعت 01:21 بامداد عملیات پایان یافت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر