کد خبر: 46279
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

آخرین وضعیت "محمد حبیبی" از زبان همسرش

همسر محمد حبیبی در پاسخ به این سوال که آیا دیداری در طی این مدت با وزیر آموزش و پرورش جهت تسریع روند کارهای آقای حبیبی داشته اید یا خیر، گفت: خیر تاکنون موفق به دیدار آقای بطحایی نشده ام اما طی ارائه نامه ای خواستار دیدار آقای وزیر و رسیدگی به امور اداری پرونده همسرم شده ام که متاسفانه تاکنون هیچ خبری در این باره به دست من نرسیده است.

آخرین وضعیت "محمد حبیبی" از زبان همسرش

دیده بان ایران: پس از گذشت حدود دوماه از بازداشت محمد حبیبی، عضو هیئت مدیره کانون معلمان تهران، همسر او "خدیجه پاک ضمیر" در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران در خصوص آخرین وضعیت همسرش  گفت: طی تماسی که روز گذشته با محمد داشتم وضعیت او تعریف چندانی نداشت بطوریکه از نظر جسمانی با ضعف شدیدی روبرو شده و ریه هایش هم دچار مشکل شده و به گفته خودش به متاسفانه به "ذات الریه" مبتلا شده است. ضمن اینکه همسرم هم اینک با تنگی نفس و تپش قلب دست و پنجه نرم میکند.

 

وی همچنین ادامه داد: تنها اقدامی که تاکنون جهت بهبود وضعیت بحرانی ایشان در حال حاضر انجام شده است، انتقال محمد به بیمارستان بود که متاسفانه تاکنون هیچ بهبودی هم در حال ایشان مشاهده نشده است.

 

پاک ضمیر در پاسخ به این سوال که آیا دیداری در طی این مدت با وزیر آموزش و پرورش جهت تسریع روند کارهای آقای حبیبی داشته اید یا خیر، اظهار کرد: خیر تاکنون موفق به دیدار وزیر آموزش و پرورش نشده ام اما طی ارائه نامه ای خواستار دیدار ایشان و رسیدگی به امور اداری پرونده محمد شده ام که متاسفانه تاکنون هیچ خبری در این باره به دست ما نرسیده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر