کد خبر: 46509
A

ذوالنور نماینده قم:اگر 5قاضی را خلع و محاکمه می کردیم،بسیاری از مشکلات حل می شد

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسمی که به مناسبت روز صنعت و معدن در اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه من دلیل مشکلات صنعت را در مجلس می‌دانم، اظهار کرد: مجلس در بعد نظارتی وظیفه خود را به شکل شایسته انجام نداده است.

ذوالنور نماینده قم:اگر 5قاضی را خلع و محاکمه می کردیم،بسیاری از مشکلات حل می شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسمی که به مناسبت روز صنعت و معدن در اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه من دلیل مشکلات صنعت را در مجلس می‌دانم، اظهار کرد: مجلس در بعد نظارتی وظیفه خود را به شکل شایسته انجام نداده است.

 

وی تصریح کرد: وقتی نقدینگی در کشور تولید نشد و نتوانستیم به درستی آن را مهار کنیم مشکلات عدیده به وجود آمد. اشتباه بود که درب ذخایر خود را باز کردیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما سختی‌ها را به جان نخریدیم و دراز مدت کار نکردیم. باید سود تولید را بالا می‌بردیم تا اشتغال استمرار داشته باشد نه این که بگوییم بیایید سکه بخرید و سپس بر آن مالیات لحاظ کنیم.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه باید ریسک تخلف در کشور بالا برده شود نه این که به راحتی خطا صورت گیرد، گفت: قبلاً هم در سخنانی عنوان کرده‌ام که اگر پنج قاضی را خلع و سپس محاکمه می‌کردیم مشکلات زیادی از ما برطرف می‌شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر