کد خبر: 46540
A

یک اصلاح طلب: دولت با حضور نوبخت و واعظی راه به جایی نمی‌برد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص تغییرات در کابینه گفت: نبودن برخی از مدیران بهتر از بودن‌شان است کسانی باید به میدان وارد شوند که توانایی هزینه شدن دارند.

یک اصلاح طلب: دولت با حضور نوبخت و واعظی راه به جایی نمی‌برد

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد امام درباره سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر این که دولت نه استعفا می‌دهد و اهل کنار رفتن است، گفت: سخنان آقای رئیس جمهور همیشه خوب و امیدوارکننده بوده است اما ما در عمل چیزی نمی‌بینیم،‌ در واقع اگر این صحبت‌ها در عمل محقق شود، خوب است.

وی تاکید کرد: ما به رأی خودمان افتخار می‌کنیم و هنوز هم پایبند هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور،‌ عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور فرمودند که رئیس‌جمهور هشتاد میلیون نفر هستند اما معتقدم ایشان باید در درجه اول تعهد و مسئولیت‌پذیری خودشان را نسبت به آن بیست و چهار میلیون نفری که به وی رأی داده‌اند نشان دهد و آن شعارها و برنامه‌هایی که بر اساس آن مردم به ایشان اقبال نشان داده‌اند را جامه عمل بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم تیم اقتصادی دولت با همان دست فرمان دولت اول حرکت می‌کند شاخص‌های مدیریتی دولت همان شاخص‌های دولت اول است. باید گفت با حضور آقای نوبخت و متاسفانه دست فرمان آقای واعظی دولت راه به جایی نمی‌برد.

مدیر عامل بنیاد باران درخصوص تغییر کابینه گفت: جابه‌جایی صرفا ملاک نیست. اعتقاد دارم جا به جایی باید صورت بگیرد که افراد بیایند و بپذیرند که هزینه شوند در دولت کسانی هستند که تعهدشان به میز ریاست بیشتر از تعهد به مردم است. 

وی افزود: در شرایط امروز نبودن برخی از مدیران بهتر از بودن‌شان است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره سفر رئیس دفتر به شهر قم و دیدار با مراجع تقلید، گفت: آقای واعظی مانند سایر دولت به پایگاه رأی بیست و چهار میلیونی بی توجه هستند، ایشان بعد از سخنان رئیس‌جمهور که از همبستگی و انسجام عمومی صحبت کردند به شهر قم رفتند اما به مراجعی که در این شهر مشوق مردم بودند و به نوعی پایگاه رأی آقای روحانی را تشکیل می‌دادند بی‌توجهی کردند.

وی ادامه داد: آقای واعظی یا در این کشور نیستند و یا اطلاع ندارند بزرگانی همچون حضرات آیات صانعی، بیات زنجانی و گرامی چه کردند. متاسفانه در این یک‌سال اخیر شخص آقای روحانی و سایر تیم دولت نسبت به مراجعی که از ایشان حمایت کردند، بی‌توجه بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر