کد خبر: 46579
A

اظهار بی اطلاعی "چمران" از دستگیری قائم مقام "قالیباف"/ به شورای ارتباطی نداشت

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورا عموماً در موضوعاتی که ارتباطی به شورا نداشت ورود پیدا نمی‌کرد،گفت: در خصوص دستگیری و تخلفات مطرح شده در خصوص قائم مقام قالیباف اطلاعی ندارم.

اظهار بی اطلاعی "چمران" از دستگیری قائم مقام "قالیباف"/ به شورای ارتباطی نداشت

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر سابق در جریان تخلفات و دستگیری قائم مقام قالیباف بوده است، یا خیر؟ اظهار کرد: در این زمینه اطلاعی ندارم.

وی تصریح کرد: عموماً شورای شهر تهران در مواردی که ارتباطی با شورا نداشت پیگیری نمی‌کرد و موضوع اشاره شده هم در شورا بحث نشده است.

چمران در پاسخ به این پرسش که ایا مراجع قضایی از وی در خصوص قائم مقام قالیباف پرس و جو کرده‌اند یا خیر؟ گفت: همانطور که گفتم  شورا در خصوص مسائلی که به آن ارتباطی نداشت ورود نمی‌کرد و در ان مسئله هم شورا ورودی را نداشته است.

به گزارش تسنیم اخیراً محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده است پرونده قائم مقام قالیباف بنا به دستور مقام معظم رهبری از سوی سرلشگر باقری رئیس ستاد کل در حال پیگیری است و گروهی در نیروهای مسلح و دادسرای نظامی قوه قضائیه مشغول به بررسی ابعاد این پرونده هستند که به نتایجی نیز رسیدند به گونه‌ای که منجر به دستگیری حدود پنج نفر شد که برخی با وثیقه آزاد و برخی هنوز در زندان هستند./تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر