کد خبر: 46606
A

توضیح عجیب بعد از اتفاق جنجالی در اردوی قرمزپوشان/ دروازه بان هردو تیم پرسپولیسی بودند

مسوولان پرسپولیس برای اتفاق جنجالی اردوی این تیم در کرواسی و در بازی مقابل حریف تدارکاتی خود عذر عجیبی را مطرح کردند.

توضیح عجیب بعد از اتفاق جنجالی در اردوی قرمزپوشان/ دروازه بان هردو تیم پرسپولیسی بودند

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ایلنا؛ باورش شاید سخت باشد، اما در نخستین دیدار تدارکاتی پرسپولیس در کرواسی که چهارشنبه شب به میزبانی ورزشگاه وارتکس واراژدین برگزار شد، ابوالفضل درویش‌وند درون دروازه تیم حریف ایستاد و ۶ گل هم از شاگردان برانکو خورد؛ یکی از بشار رسن، یکی از امید عالیشاه، دو تا از سعید حسین‌پور و دو تا هم از گادوین منشا.

موضوع قابل اهمیت، اما نه تعداد گل‌های دریافتی او در این بازی، بلکه قرار گرفتنش درون دروازه تیم حریف پرسپولیس بود. اتفاقی که پندار خمارلو در توجیه آن چنین گفته: «حضور ابوالفضل درویش‌وند درون دروازه تیم حریف، خواسته آقای برانکو بود. او می‌خواست دروازه‌بان سوم تیم را که معمولا در بازی‌های بزرگ فرصت بازی پیدا نمی‌کند، در این بازی به طور جدی محک بزند و برای همین درویش‌وند دقایقی برای تیم حریف به میدان رفت، اما در ادامه دروازه‌بان حریف به میدان آمد و به جای او درون دروازه ایستاد. اتفاقا فیلم آن مسابقه هم موجود است و آن‌هایی که به این مساله شک دارند، می‌توانند آن را مشاهده کنند.»

حرف‌های پندار دقیقا همان چیزی است که به آن می‌گویند عذر بدتر از گناه. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی برای اثبات ادعایش به فیلم بازی استناد کرده که یکی از مسوولان تیم لوتومر مجارستان گفته دروازه‌بان این تیم در تعطیلات بوده و برای همین درویش‌وند به جای او بازی کرده است: «ما تنها با یک جلسه تمرین مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم و تیم کامل‌مان را در اختیار نداشتیم. در این بازی ۶ بازیکن ما یعنی ملینار اروس، بوگدان تادج، کاردینار نیکو، موندا پریموز، جورسا جور و سزار آلجاز غایب بودند. از طرفی دروازه‌بان شماره یک ما در تعطیلات به سر می‌برد و از آنجا که ذخیره او هم مصدوم است، مجبور شدیم از دروازه‌بان حریف استفاده کنیم. هر چند در ۱۵ دقیقه پایانی بازی دروازه‌بان تیم نوجوانان ما در زمین حاضر شد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر