کد خبر: 46768
A

راننده دونالدترامپ از او به دادگاه شکایت کرد

راننده رئیس‌جمهور آمریکا با ارائه دادخواستی به دادگاه منهتن، از «سازمان ترامپ» به دلیل پرداخت نکردن دستمزد هزاران ساعت اضافه‌کاری‌ او، شکایت کرد.

راننده دونالدترامپ از او به دادگاه شکایت کرد

به گزارش دیده بان ایران به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، راننده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، با ارائه دادخواستی به دیوان عالی منهتن، از «سازمان ترامپ» به دلیل پرداخت نکردن دستمزد هزاران ساعت اضافه‌کاری‌‌اش، شکایت کرد. نوئل سینترون به مدت 20 سال راننده ترامپ بوده است.

راننده ترامپ در متن دادخواست خود نوشته است رئیس جمهور آمریکا نه تنها در اعطای امتیازات و مزایای شغلی به او کوتاهی کرده، بلکه بخش قابل توجهی از حقوقش را نیز به وی پرداخت نکرده است.

همچنین بر اساس گزارش دیلی نیوز، سینترون همچنین افزوده که مجبور بوده است هزاران ساعت اضافه کاری کند و در مدت 10 سال هیچگونه اضافه حقوق محسوسی هم نداشته است. راننده ترامپ که در شکایت‌نامه خود از «برج ترامپ» نیز به عنوان مدعی علیه نام برده است، می افزاید در هفته 5 روز بین 50 تا 55 ساعت کار می کرده و شروع ساعت کاریش نیز 7 صبح بوده است. وی تا زمانی که سرویس مخفی آمریکا (پس از راهیابی ترامپ به کاخ سفید) مسئولیت رفت و آمد رئیس جمهور این کشور را برعهده گرفت، برای ترامپ کار می کرده است.

در این دادخواست آمده سینرتون از سال 2010 میلادی هیچگونه افزایش حقوقی نداشته است.

گفته می شود این راننده وادار شده است به دلیل محدودیت های موجود، در دادخواست خود تنها برای 3300 ساعت اضافه کاری بدون دستمزد در مدت 6 سال از ترامپ شکایت کند./برنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر