کد خبر: 46839
A

معاون وزیر آموزش و پرورش: تنها دوره متوسطه اول مدرسه معین منحل شده است

شورای نظارت بر مدارس غیردولتی نیز در این زمینه ورود داشت و دوره اول مجتمع آموزشی را منحل کرد و با توجه به اینکه اولیا از سایر دوره‌ها گلایه نداشتند، سایر دوره‌ها ادامه فعالیت داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش: تنها دوره متوسطه اول مدرسه معین منحل شده است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی در این زمینه ورود داشت و دوره اول مجتمع آموزشی را منحل کرد و با توجه به اینکه اولیا از سایر دوره‌ها گلایه نداشتند، سایر دوره‌ها ادامه فعالیت داشت.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از فارس، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مدرسه معین اظهار کرد: مراجع ذی‌صلاح از حیث حقوقی در این خصوص ورود پیدا کردند و در حال انجام است.

وی ادامه داد: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی نیز در این زمینه ورود داشت و دوره اول مجتمع آموزشی را منحل کرد و با توجه به اینکه اولیا از سایر دوره‌ها گلایه نداشتند، سایر دوره‌ها ادامه فعالیت داشت.

زینی‌ وند اضافه کرد: ماجرای مدرسه معین، یک بی‌اعتمادی را به مدارس غیردولتی وجود آورد و به همین دلیل شورای نظارت از مسببین باید شکایت می کرد که انجام شد.

وی ادامه داد: نظارت‌های ما باید بر نیروی انسانی مدارس غیردولتی باید جدی‌تر باشد و ما در این خصوص شرایط جدید جذب و نگهداشت نیروی انسانی را در دست بررسی داریم که دستورالعمل آن برای جذب نیروی انسانی در مدارس غیردولتی، اواخر تیرماه تدوین می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر