کد خبر: 46861
A

آیت الله جنتی: دولت سریعتر مشکل آب و برق را حل کند/ تزریق ناامیدی در جامعه خواست دشمنان است

باید جامعه و به ویژه نیروهای انقلابی را به حل مشکلات امیدوار کرد چرا که تزریق ناامیدی در جامعه خواست دشمنان است.

آیت الله جنتی: دولت سریعتر مشکل آب و برق را حل کند/ تزریق ناامیدی در جامعه خواست دشمنان است

دبیر شورای نگهبان از دولت خواست هرچه سریع‌تر و با برنامه‌ریزی دقیق برای حل مشکل آب و برق اقدام کند.

به گزارش دیده بان ایران به نقل  از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز چهارشنبه شورای نگهبان با انتقاد از اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، از دولتمردان خواست تا همه تلاش و توان خود را برای حل مشکلات جامعه، بسیج کنند تا مردم از آب و برق که از ملزومات اولیه آنان است به صورت مطمئن بهره‌مند شوند.

آیت‌الله جنتی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای برقراری آب مردم خرمشهر و آبادان اضافه کرد: راه برون‌رفت از مشکلات کنونی تفکر و اقدام انقلابی است که ظاهراً هنوز خیلی از مسئولان نسبت به آن بی‌توجه هستند.

وی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی و تفکر انقلابی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد، گفت: باید جامعه و به ویژه نیروهای انقلابی را به حل مشکلات امیدوار کرد چرا که تزریق ناامیدی در جامعه خواست دشمنان است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به توطئه دشمنان از جمله آمریکا و عربستان برای به زانو درآوردن ملت ایران اضافه کرد: انشاءالله با امدادهای غیبی الهی، رهنمودهای داهیانه و امیدوارکننده مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای انقلابی از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

دبیر شورای نگهبان همچنین ضمن عرض تسلیت ایام شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق علیه‌السلام گفت: هر آنچه امروز شیعه و حوزه‌های علمیه دارند میراث زحمات و ایثارگری‌های ائمه اطهار علیهم‌السلام به ویژه امام ششم (ع) است و ما باید با حفظ و نشر این مکتب عالیه، قدردان تلاش‌های ائمه اطهار باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر