کد خبر: 46897
A

سیدعباس صالحی: سطح بسته حمایتی‌ ارشاد از بیمه خبرنگاران بالاتر می‌رود

وزیر ارشاد می‌گوید: امسال بسته حمایتی‌مان مربوط به کل فضای مطبوعات است که فراتر از بحث بیمه‌ها است و آن را طی روزهای آتی اعلام می‌کنیم.

سیدعباس صالحی: سطح بسته حمایتی‌ ارشاد از بیمه خبرنگاران بالاتر می‌رود

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدعباس صالحی درخصوص اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با بیمه خبرنگاران گفت: بیمه خبرنگاران براساس روال سال‌های قبل وجود داشته که بر آن اساس، مدیران مسئول بر مبنای قانون مطبوعات موظف هستند خبرنگارانی که برای آنها کار می‌کنند را بیمه کنند.

وی ادامه داد:‌ در دولت یازدهم با همکاری‌ای که از سوی مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، بخشی از بیمه خبرنگاران از سوی وزارت ارشاد در قالب یارانه کمک به رسانه‌ها پرداخت شد.

این عضو دولت تدبیر و امید با بیان اینکه کمک یارانه وزارت ارشاد به رسانه‌ها در رابطه با بیمه خبرنگاران تا پایان سال ۹۶ ادامه یافت، اظهار داشت: امسال بسته حمایتی‌مان مربوط به کل فضای مطبوعات است که فراتر از بحث بیمه‌ها است و آن را طی روزهای آتی اعلام می‌کنیم. 

صالحی در پاسخ به این سوال که آیا دادن ارز دولتی به صاحبان رسانه برای خرید کاغذ نیز در این بسته مطرح شده است؟ تصریح کرد: در بسته حمایتی این مساله مطرح شده و نتایج آن را خواهید دید. /ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر