کد خبر: 47335
A

ضرغامی از شنود می‌ترسد؟

رئیس پیشین رسانه ملی اغلب در ایوان دفتر خود از مهمانان پذیرایی می‌کند،گاهی اوقات نیز در مقابل میزکار خود و تخته وایت برد و ویدیو پروژکتور معروف خود! و گاهی هم در لابی دفتر! ضرغامی یک دیدار را در مکانی متفاوت از سه مورد بالا انجام داده، دیداری که به شهریور سال گذشته برمی‌گردد.

ضرغامی از شنود می‌ترسد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرآنلاین نوشت: در چند قدمی پاستور، باغی که به گفته برخی پیش تر دفتر مهدی کروبی بوده است؛ آخرین عکسی که از این لوکشین منتشر شد عکس صبحانه کاری او با صادق زیباکلام بوده است؛ دیداری که در روز یکشنبه همین هفته انجام شد.
عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما و عضو فعلی دو شورایعالی «انقلاب فرهنگی» و «فضای مجازی» گاها عکسهای دیدارهای خود را در صفحه های خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

کاسه‌ای حلیم یا عدسی به همراه پنیر و گردو و آب معدنی و چای بر روی میزی در ایوان، این توضیحات موارد ثابت دیدارهای او هستند؛ اما این دیدارها تفاوت‌هایی هم با هم دارند. از طیف مهمانان صبحانه‌های او می توان به عنوان تفاوت اول یاد کرد، اما این صبحانه تفاوت دیگری هم دارند آن هم محل برپاکردن میز صبحانه است.

رئیس پیشین رسانه ملی اغلب در ایوان دفتر خود از مهمانان پذیرایی می‌کند، گاهی اوقات نیز در مقابل میزکار خود و تخته وایت برد و ویدیو پروژکتور معروف خود! و گاهی هم در لابی دفتر! ضرغامی یک دیدار را در مکانی متفاوت از سه مورد بالا انجام داده، دیداری که به شهریور سال گذشته بر می گردد.

تا قبل از دیدار اواخر شهریور ماه او با حسین کروبی فرزند مهدی کروبی، عکسی از او در گوشه حیاط منتشر نشده بود یا شاید هم من ندیدم.

دو نکته را می توان در مورد این دیدار متفاوت مطرح کرد؛ اول اینکه شاید برای صمیمت بیشتر با مهمان در گوشه حیاط با او گفت و گو کرده و یا شاید اصلا دلیلی نداشته است. جدا از این دو مورد، یک نکته دیگری را هم می توان مطرح کرد که پیشاپیش راقم سطور آن را مضحک و خنده دار می داند؛ "ترس از شنود" او مهمانش را به خاطر این موضوع به دورترین نقطه از اتاق کار خود و در مکانی که هیچ فردی حتی به ذهنش هم خطور نمی کرد، با وجود ایوانی به این دلبازی دیداری در آنجا برگزار شود برده است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر