کد خبر: 47353
A

اصرار دوباره رسانه ورزشی شهرداری بر ممنوع التصویری علیرضا فغانی با سند و دلیل!

رسانه ورزشی شهرداری تهران همچنان تاکید دارد علیرضا فغانی در رسانه ملی ممنوع التصویر است.

اصرار دوباره رسانه ورزشی شهرداری بر ممنوع التصویری علیرضا فغانی با سند و دلیل!

به گزارش دیده بان ایران و به رغم تکذیب خبر ممنوع التصویری علیرضا فغانی در رسانه ملی و اعلام احسان شیعه برای دعوت از این داور به شبکه ورزش ، همچنان این شائبه وجود دارد که او ممنوع التصویر است.

عدم اعزام هیچ دوربین تلویزیونی به فرودگاه امام برای استقبال از آنها ، این شائبه را ایجاد کرد که این داور برای دست دادن با همسر دوست اروگوئه ای اش و انتشار عکس های آنها در فضای مجازی با ممنوعیت تصویری از سوی رسانه ملی مواجه شده است. فغانی کارمند شهرداری است و رسانه های شهرداری تهران به شدت در این باره نوشتند.

رسانه ملی این خبر را تکذیب کرد اما در واکنش به این تکذیب ، همشهری ورزشی دلیل جدیدتری برای اثبات خبر برخورد سرد رسانه ملی با داوران افتخار آفرین ایران منتشر کرده است.

آنها نوشته اند:«فغانی روز گذشته در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حاضر شد و دو دیدار مستقل داشت اما هیچ یک از این دیدارها هم پوشش رسانه ای درستی نداشته اند.»

البته فغانی مصاحبه رادیویی کوتاهی در این مدت داشته که آنجا هم دوباره حرفی زده که خیلی به مذاق صاحبان رسانه ملی خوش نمی آید و درباره عکس منتشر شده در فرودگاه از خود توضیح داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر