کد خبر: 47382
A

تیراندازی به آمبولانس در جاده سنندج کامیاران/ راننده آمبولانس کشته شد

در این حادثه که ساعت 22 و 30 دقیقه شامگاه جمعه در سه راهی بیاره (خروجی کامیاران به سمت سنندج) روی داد، راننده خودرو امدادی بر اثر اصابت گلوله مجروح و در محل کشته شد.

تیراندازی به آمبولانس در جاده سنندج کامیاران/ راننده آمبولانس کشته شد

فرماندار کامیاران گفت: تیراندازی به سمت آمبولانس هلال احمر از سوی فرد یا افراد ناشناس موجب کشته شدن راننده این خودروی امدادی شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود الماسی در همین رابطه اظهار داشت: در این حادثه که ساعت 22 و 30 دقیقه شامگاه جمعه در سه راهی بیاره (خروجی کامیاران به سمت سنندج) روی داد، راننده خودرو امدادی بر اثر اصابت گلوله مجروح و در محل کشته شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه تیراندازی به غیر از راننده آمبولانس فرد دیگری مجروح و یا کشته نشده است، افزود: قاتل پس از تیراندازی از محل متواری و هنوز شناسایی نشده است.

الماسی با اشاره به اینکه تیراندازی با اسلحه گرم صورت گرفت، تاکید کرد: علت این حادثه توسط پلیس و دستگاه قضایی در دست بررسی است و جزییات و اطلاعات تکمیلی پس از مشخص شدن اطلاع رسانی می شود.

فرماندار کامیاران از رسانه ها بویژه کانال های فعال در فضای مجازی خواست از انتشار شایعات خودداری کنند ضمن اینکه مردم نیز اخبار موثق و مورد تایید را از رسانه های رسمی از جمله خبرگزاری ها و رسانه ملی دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، خبر تیراندازی به آمبولانس جمعیت هلال احمر و کشته شدن راننده این خودروی امدادی به همراه تصاویر و اخبار ضد و نقیض ساعات پایانی شب گذشته در رسانه ها و فضای مجازی کردستان بازتاب گسترده ای داشت.

کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت، در 65 کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر