کد خبر: 47805
A

میرزایی نیکو: رسانه ملی پمپاژ نا امیدی می‌کند

قاسم میرزایی نیکو می‌‌گوید اطلاع‌رسانی در شرایط بحرانی می‌تواند به همراهی مردم با مسئولان بینجامد. او همچنین معتقد است همه جا رسانه‌‌ها برای اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می گیرند اما ما از طریق رسانه ملی پمپاژ ناامیدی می کنیم.

میرزایی نیکو: رسانه ملی پمپاژ نا امیدی می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع از سوی مسئولان به مردم، گفت: اگر اطلاع رسانی به طور منظم انجام شده باشد قطع به یقین با همراهی مردم می‌توان مشکلات را حل کرد اما اطلاع رسانی بعد از بروز بحران دیگر فایده‌ای ندارد.

قاسم میرزایی نیکو با اشاره به تاثیر اطلاع‌رسانی به موقع و مستمر مسئولان از شرایط کشور و اقداماتی که انجام می‌دهند بر شکستن التهابات بازار و کشور بیان کرد: همه ارگان‌ها و قوای سه گانه باید بخشی به نام روابط عمومی داشته باشند که نقش ارتباطی بین دستگاه مربوطه و مردم را ایفا می کند. در تشریح وظایف روابط عمومی واضح است که باید بتوانند پل ارتباطی با مردم برقرار کنند و اطلاع رسانی دقیقی به مردم داشته باشند.

وی در ادامه گفت: برای برون رفت از بحران‌ها و مشکلات باید در بین مردم و مسئولان هماهنگی وجود داشته باشد که در اینجا آگاهی مردم و مطلع بودند آن ها بسیارحائز اهمیت است. اگر اطلاع رسانی به طور منظم انجام شده باشد قطع به یقین با همراهی مردم می‌توان مشکلات را حل کرد، اما اطلاع رسانی بعد از بروز بحران دیگر فایده‌ای ندارد. اطلاع رسانی در دراز مدت و آگاه کردن مردم به طور مداوم است که می‌تواند بحران‌ها را مدیریت کند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: باید زیرساخت‌ها و زمینه‌های مدیریت بحران‌ها و التهابات با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع فراهم شود تا مردم نیز با مسئولان همراه شوند. در دنیا مسئولان از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی می‌کنند اما متاسفانه در کشور ما از طریق رسانه ملی پمپاژ ناامیدی اتفاق می‌افتد.

وی در پایان گفت: متاسفانه صدا و سیما به صورت گزینشی عمل می کند و لذا نمی تواند اطلاع رسانی درستی داشته باشد./ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر