کد خبر: 47819
A

توضیحات افشانی، درباره تلاش فرد به ظاهر امنیتی برای سوء استفاده و نفوذ به دفتر او

شهردار تهران گفت: فردی از آبان ماه سال گذشته در شهرداری حضور می یافت و پس از حضور من در شهرداری با تقلید صدای سردار سیف الهی به من زنگ زد که ایشان سردار محمودی است و او را تحویل بگیر. گفتم من محافظ دارم و نیاز به محافظ جدید نیست.

توضیحات افشانی، درباره تلاش فرد به ظاهر امنیتی برای سوء استفاده و نفوذ به دفتر او

به گزارش دیده بان ایران، در ادامه نشست خبری شهرداری تهران، خبرنگار خبرآنلاین از محمد‌علی افشانی پرسید، چرا شهرداری در مقابل شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود از جمله مسایلی درباره نفوذ یک فرد در دفتر شهرداری تهران، انتشار لیست انتصابات فامیلی و فیش های حقوقی نجومی با اضافه کاریهای 5-6 میلیونی و تعطیل کاریهای 1 میلیونی و در کل با مبالغ 13-14 میلیون تومانی واکنش درخوری نشان نمی دهد.

افشانی ضمن ارائه توضیح مفصل درباره نفوذ یک فرد در دفتر شهردار گفت: فردی از آبان ماه سال گذشته در شهرداری حضور می یافت و پس از حضور من در شهرداری با تقلید صدای سردار سیف الهی به من زنگ زد که ایشان سردار محمودی است و او را تحویل بگیر. گفتم من محافظ دارم و نیاز به محافظ جدید نیست. حتی در یک نشست مشترک با ناجا، به آنها گفته بود از طرف من آمده و به من هم اینطور نمایاند که از طرف ناجاست، یک ساعت بعد از این نشست، دوباره خود را به نام سردار سیف الهی معرفی کرد و گفت سردار محمودی را تحویل بگیر. به سرتیم حفاظت سردار سیف الهی زنگ زدم گفتم شما با من تماس گرفتید؟ گفتند نه، از زمانی که شما شهردار شدید دیگر با شما حرف نزدیم. همانجا او را به حراست شهرداری معرفی کردم و پس از مدتی بازداشت شد.
شهردار تهران در پاسخ به سئوالات دیگر خبرآنلاین گفت: بارها گفته ام که انتصاب افراد با توجه به شایستگی و توانایی های آنها صورت می گیرد. من شایعات را در فضای مجازی می بینم و به مدیران مربوطه ارجاع می کنم تا پیگیری کنند. مسئله انتصابات اخیر هم در دست پیگیری است.


خبرنگاری پرسید: چرا در دوره شما کارشناسان و مدیران باتجربه شهرداری برکنار و خانه نشین شده اند؟ شهردار تهران گفت: اگر مدیری بیاید و بگوید هر کسی قبل از او آمده، باید تعویض شود، این پذیرفته شده نیست ولی چرخش مدیران را باید در نظر داشت که اگر او دانش، ابتکار عمل و خلاقیت داشت، به کار گرفته بود. مبنا را در تعویض باید سلامتی و توانایی اشخاص بگذاریم. نفرت، همیشه نفرت تولید می کند و محبت، محبت می آورد. مثلا آقای دکتر حناچی سرجای خود نشست.


افشانی درباره سرنوشت بانک شهر هم گفت: من و شهرداران کلانشهرها، اعضای هیات مدیره بانک شهر را به بانک مرکزی معرفی کرده ایم. بانک شهر دارای بحران نیست، البته می توانیم بحرانی و نابودش کنیم ولی می شود آن را اصلاح کرد. اجازه دهید هیات مدیره مستقر شده و مدیرعامل را انتخاب کنند تا به توسعه شهری کمک شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر