کد خبر: 47849
A

پرونده قضایی برادر معاون اول رئیس جمهور در چه مرحله ای است؟

ایسنا به نقل از وکیل مدافع مهدی جهانگیری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موکلش نوشت: پرونده مهدی جهانگیری همچنان در مرحله تحقیقات است و ایشان با قرار وثیقه آزاد هستند.ما در حال دفاع هستیم و تا زمانی که جرمی اثبات نشود دلیلی ندارد که پرونده به دادگاه ارسال شود. این پرونده در حال حاضر منتظر اظهار نظر کارشناسی است.

پرونده قضایی برادر معاون اول رئیس جمهور در چه مرحله ای است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود ایثاری، در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: پرونده مهدی جهانگیری همچنان در مرحله تحقیقات است و ایشان با قرار وثیقه آزاد هستند.

وکیل مدافع مهدی جهانگیری در رابطه با جمع بندی نظریه کارشناسی این پرونده تا این لحظه افزود: هنوز نتیجه مشخص نیست. اجازه بدهید هر زمان نظریه کارشناسی اعلام شد در مورد آن اظهار نظر کنم.

 مهرماه سال 96، خبر بازداشت مهدی جهانگیری در کرمان در برخی رسانه‌ها منتشر شد. اتهام وی که نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران و برادر معاون اول رییس جمهور است، مسائل مالی عنوان شد. پس از گذشت مدت زمانی پرونده وی برای ادامه رسیدگی‌ به تهران منتقل شد.

دادستان تهران، 20 اسفند ماه سال 96 اعلام کرد که تحقیقات در پرونده مهدی جهانگیری ادامه دارد و نامبرده هفته گذشته با تودیع وثیقه آزاد شده است.

جعفری دولت آبادی 7 تیر ماه سال 97 هم در رابطه با پرونده مهدی جهانگیری، گفت: کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر