کد خبر: 47958
A
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مطرح کرد:

روحانی پیش از ورود مجلس تغییرات لازم را در وزرای اقتصادی اعمال کند

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی معتقد است که موضوع تغییر کابینه در صدر مشکلات نیست و در این خصوص بهتر است دولت خودش این کار را انجام دهد تا این‌که بحث استیضاح به وجود بیاید.

روحانی پیش از ورود مجلس تغییرات لازم را در وزرای اقتصادی اعمال کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد کاظمی در خصوص لزوم تغییر کابینه گفت: مشکل اساسی ما بحث تغییر در کابینه نیست البته در این شرایط می‌طلبد که تغییراتی در وزرای اقتصادی براساس آنچه که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور تشخیص داده‌اند رخ دهد و یک هماهنگی بیشتری در این حوزه ایجاد شود، ولی این‌که ما مشکلات را متوجه دولت بدانیم قطعا این صحیح نیست.

وی افزود: شرایط کنونی عمدتا حاصل خروج آمریکا از برجام و فضای بین‌المللی است. البته دولت هم باید در جهت هماهنگی بیشتر و ایجاد تعادل میان تیم اقتصادی کمک کند و اگر لازم است مجلس شورای اسلامی هم ورود کند. ما باید در مسائل بین‌المللی و دیپلماسی تلاش کنیم.

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که دولت درصدد ترمیم کابینه خود است، اظهار کرد: این خواست نمایندگان و مردم است که در جهت رفع برخی مشکلات ما این تغییر به وجود بیاید و باید توجه کنیم که این ضرورت را خود دولت هم احساس کرده، اما مشکل اساسی ما این موضوع نیست. رهبر معظم انقلاب هر سه قوه را به هماهنگی و وحدت توصیه کردند. این‌که مجلس شورای اسلامی بخواهد ورود کند و موضوع استیضاح وزرای اقتصادی مانند وزیر صنعت و معدن و وزیر کار پیش بیاید زودتر اقدام کند دولت و مجلس شورای اسلامی باید هماهنگ باشند و به توصیه مقام معظم رهبری در این شرایط اهتمام ورزند.

کاظمی در پایان بیان کرد: اگر آقای روحانی معتقد است وزیری توانمند است بیاید توضیح دهد و از وی دفاع کند اما اگر معتقد به نظر مجلس شورای اسلامی است، خودش قبل از این‌که مجلس شورای اسلامی ورود کند اقدام کند بهتر است. باید توجه کنیم این شرایط، شرایطی نیست که با استیضاح وزرا پیامی را بدهیم./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر