کد خبر: 47967
A

قدردانی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از وزیر کشور

حسین انتظامی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور از پاسخگویی و حضور فعالی که این وزارتخانه در سامانه این کمیسیون داشته است قدردانی کرد.

قدردانی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از وزیر کشور

به گزارش دیده بان ایران، حسین انتظامی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در متن نامه خود خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور آورده است: از 396 دستگاه متصل به این سامانه، وزارت کشور با 100 درصد بیشترین درخواست های دسترسی به اطلاعات را داشته است اما با وجود کثرت درخواست ها اولا به همه آنها پاسخ داده و ثانیا معدل زمان پاسخگویی آن وزارت (28 روز) از معدل کل دستگاهها کمتر است؛ هرچند با ضرب الاجل مندرج در قانون (10 روز) هنوز فاصله دارد که امید می رود این شاخص نیز بهبود یابد.

دبیر کمیسیون در ادامه جدیت این وزارتخانه نسبت به پاسخگویی با وجود حجم بزرگ فعالیت های وزارت کشور را شایسته تبریک دانسته و افزوده است: همچنین وظیفه خود می دانم از تلاش های ارزنده مدیران ذیربط (آقایان شجاعی کیاسری و جابری انصاری) که وزارت کشور را به الگو تبدیل کرده اند قدردانی نمایم.

بر اساس آخرین گزارش منتشره از سوی دبیرخانه کمیسیون 25 تیر، بیشترین درخواست و سوالات مردمی (232 درخواست)، مربوط به وزارت کشور است که این وزارتخانه به تمامی درخواست ها در میانگین زمانی 28 روزه پاسخ داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر