کد خبر: 47970
A
دیده بان ایران اظهارات اخیر دبیر کل حزب موتلفه را بررسی می کند؛

آقای حبیبی؛ لطفا بر طبل جَنگ نکوبید!!

حال و روز اقتصادی این روزهای کشور خوش نیست، شاید این تنها نقطه اشتراک همه طیف های سیاسی کشور است. تا جاییکه در برخی اظهار و نظرهای مسئولان این نگرانی از آینده کشور را به وضوح می توان مشاهده کرد.

آقای حبیبی؛ لطفا بر طبل جَنگ نکوبید!!

گروه سیاسی دیده بان ایران- اسحاق جهانگیری از لزوم برپایی نشست ملی می گوید و محمدرضا باهنر عقیده دارد که همه افراد مسئول و غیر مسئول در کنار مردم باید برای آینده ایران تلاش کنند. بهزاد نبوی از براندازانی می گوید که برای فردار براندازی برنامه دارند و به گفته خودشان قرار است حمام خون راه بیندازند. اما در این بین برخی افراد و رسانه ها هم هستند که دانسته و نداسته آب در آسیاب دشمن می ریزند.

روزنامه کیهان با مدیریت حسین شریعتمداری که پس از بیانات رهبری چند روزی در حمایت از دولت حسن روحانی تیتر می زد باردیگر از موشک و موشک پرانی گزارش می دهد و برای دشمن خط و نشان می کشد. فارق از اینکه نگارش چنین مطالبی در عرصه بین المللی چه طبعاتی را در پی خواهد داشت.

محمد نبی حبیی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هم یکی از کسانی است که طی یک ماه گذشته سخنان پرحاشیه ای را ایراد کرده است. اظهاراتی که در فضای مجازی واکنش های زیادی را در پی داشته و در برخی موارد هم به تیتر یک رسانه های معاند تبدیل شده است.

حبیبی اوایل هفته گذشته در خراسان رضوی با اعلام در خطر بودن اصل انقلاب اظهار کرد که آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر دچار حماقت تجاوز نظامی شوند، ما در جغرافیای ایران نمی‌جنگیم بلکه هر نقطه کره زمین که منافع آمریکایی‌ها در آنجا باشد، میدان جنگ ما است. حبیبی گفت خطاب به دولت آمریکا گفت که اگر دولت ما را ساقط کردند، ۲۰ میلیون چریک شده و در کل دنیا پخش می‌شویم.

اظهار نظری که به گفته بسیاری از کارشناسان سیاسی جز به حاشیه راندن کشور  نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت.

اما این همه اظهارات حبیبی نبود. دبیر کل موتلفه رو یکشنبه هم در اظهار نظری دیگر ضمن اشاره به این نکته که دنیای سرمایه‌‌‌داری را به عزا می‌نشانیم، اعلام کرد: جایی که آمریکایی‌ها فکرش را حتی نخواند کرد درکنار گوش آنها حضور داریم و در وقت مقتضی رزمندگان اسلام ضربه مرگبار خود را به آنها وارد خواهد کرد. 

حبیبی تصریح کرد که اگر آمریکا دست از پا خطا کند حزب‌‌‌‌الله در لبنان، نیروهای مردمی در عراق و سوریه و انصارالله در یمن و بالاخره قدرت ارتش و سپاه و نیروهای مردمی بسیج در ایران، مثل کوه در برابر آنها می‌‌‌‌ایستند و شکست جدیدی را برای آمریکا با تحمیل هزاران میلیارد دلار هزینه مالی و تلفات انسانی روی دست آنها خواهند گذاشت.

این اظهارات اگرچه در داخل کشور واکنش های زیادی را به دنبال نداشت اما با یک نگاه سطحی به شبکه های گسترده مجازی که تشنه اینگونه اظهارات بوده و هست میتوان به خوبی متوجه این موضوع شد که اظهارات عجیب مرد کهنه کار موتلفه چه بازتابی را به دنبال داشته است. آنهم در شرایطی که کشور به آرامش نیاز دارد و باید با همراهی همه طیف های سیاسی کشور از این گردنه به سلامت عبور کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر