کد خبر: 48024
A

اظهارات عجیب علیرضا محجوب/ ربیعی مظلوم است!!

علیرضا محجوب در نطق میان دستور خود به استیضاح‌های متعدد وزرا از سوی مجلس انتقاد کرد و گفت: این استیضاح‌ها راهگشا نیست همانطور که تغییر رئیس بانک مرکزی راهگشا نبود.

اظهارات عجیب علیرضا محجوب/ ربیعی مظلوم است!!

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و رئیس خانه کارگر در نطق میان دستور خود با انتقاد از وضعیت دستمزدها و نوسانات قیمت ارز گفت: از همه مسوولان دولتی بپرسم با این حقوق ها چند روز می توان زندگی کرد؟ هر یک از ما به چه میزان می توانیم با این دریافتی معیشت خود را اداره کنیم.

او در ادامه نسبت به استیضاح های مجلس نیز واکنش نشان داد و گفت: امروز در این وضع دشوار ما به جای اندیشه به امور اقتصادی و اندیشه در زندگی مردم به فکر تغییر افراد و مسوولان به عنوان تنها راه حل برآمده ایم. استیضاح متعدد وزرا در عرصه اقتصادی  نمی تواند راهگشا باشد. تجربه تغییر رئیس بانک مرکزی نشان داد هرگز نمی تواند کارساز باشد موضوع عمده و اصلی در اقتصاد، بازار ارز و حتی بازار کار و نقشه راه است.

او با اشاره به وصیت نامه امام توجه همه را به طبقات فرودست خواستار شد.

محجوب با درخواست اینکه مسوولان و نمایندگان به فکر ضعفا باشند درباره کلید خوردن استیضاح  علی ربیعی وزیر کار گفت: عزیزان من استیضاح راهشگا نخواهد بود بلکه به مشکلات دامن می زند. در این میان استیضاح وزیر مظلوم کار و رفاه اجتماعی که تنها حلقه وصل دولت به کارگران و بازنشستگان است نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه بر دامنه ناامیدی و یاس مردم خواهد افزود.

نماینده مردم تهران به تفکیک وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: اکنون در این وضعیت تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نه تنها کمکی به بهبود مسائل اجتماعی نخواهد کرد بلکه تفرقه را در عرصه اجتماعی سبب خواهد شد.

او در پایان گفت: اگر به جای پرداختن به مشکلات اصلی به مشکلات فرعی بپردازیم تنها وقت را کشته ایم.  

لازم به ذکر است دوستی علیرضا محجوب با علی ربیعی به همکاری این دو در خانه کارگر باز می گردد و این دو از حلقه های اولیه تشکیل این تشکل کارگری بودند. محجوب یک سال پیش نیز در روزهای رای اعتماد به کابینه دوازدهم تمام قد از یار قدیمی خودش دفاع کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر