کد خبر: 48060
A

ذوالفقاری: اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب است

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: یکی از مسائل عمده مردم عدم رسیدگی و توجه شایسته به خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها است که بایستی بدرستی تأمین شود.

ذوالفقاری: اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب است

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که امروز سه شنبه ۹ مردادماه برگزار شد، گفت: با خودباوری و بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود کشور مشکلات را حل و بر فشار‌های خارجی و دشمنان فائق می‌آییم.

به گزارش دیده بان ایران؛ ذوالفقاری با بیان اینکه باید در کار‌ها جدیت، اخلاص و صداقت داشته باشیم، گفت: در این صورت همکاری دیگران نیز بیش از پیش خواهد شد و می‌توان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه مدتی است آمریکایی‌ها فشار و عملیات روانی علیه کشورمان را به طور ویژه‌ای تشدید کرده اند، گفت: پمپاژ اخبار منفی، جهت دار و در اکثر موارد غیر صحیح، به صورت مستمر و با برنامه ریزی یکی از این اقدامات است که سعی در تضعیف امید مردم جامعه دارد.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب در کشور است، گفت: باید برای تمام اتفاقات پیش رو سناریو‌های مختلف را پیش بینی و تدبیر کرد.

وی با بیان اینکه ایران در فضای بین المللی و منطقه‌ای از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: در فضای بین المللی در موضع ضعف قرار نداریم، اما با آسیب‌هایی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی مواجه هستیم.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه اولویت اصلی کشور مسائل اقتصادی است، گفت: برای اعتمادسازی در جامعه و عبور از این وضعیت نیازمند برنامه‌های جدید و متناسب با شرایط کنونی هستیم و راه حل آن جراحی اقتصاد است.

وی با بیان اینکه در کشور نیاز به انضباط کلامی داریم، گفت: اظهارنظر‌های غیرکارشناسی و خارج از مسئولیت‌ها خوراک رسانه‌های خارجی را تامین می‌کند، آن‌ها دیگر نیازی به تحلیل اخبار ندارند و تنها به اظهارنظر‌های داخل کشور استناد می‌کنند.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: در چندماه گذشته با همت جمعی و تلاش‌های استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور، دستگاه‌های عضو شورا‌های تامین و شورای امنیت کشور، سازمان‌ها و وزارتخانه مرتبط، بسیاری از مسائل حل شده و از تبدیل شدن آن‌ها به مسائل امنیتی جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان کشور به دنبال جداکردن مردم از حاکمیت اند، گفت: باور دست اندرکاران کشور باید بر این باشد که ما می‌توانیم و امکان حل مشکلات وجود دارد و اگر مسئولی فاقد انگیزه و عزم جدی برای کار و خدمت است ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کند باید از کار برکنار شود.

ذوالفقاری تبیین دقیق ابعاد امنیت کشور برای مردم و حتی مسئولان را یکی از کار‌های مهم دانست و گفت: اگر مردم، حساسیت‌های این موضوع را درک کنند پای کار می‌آیند و به مسئولان در راستای اهداف کشور کمک می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تاکید کرد: یکی از مسائل عمده مردم عدم رسیدگی و توجه شایسته به خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها است که بایستی بدرستی تأمین شود، از جمله در ادارات و مراکز دولتی با روی گشاده‌تر به درخواست‌های مردم پاسخ راهگشا داده شود و آن‌ها را گرفتار بوروکراسی شکننده نکنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر